فاطمه رهبر به جام جم آنلاین خبر داد:

اختصاص 100 میلیارد تومان برای بیمه کردن زنان خانه دار

نماینده تهران در مجلس از اختصاص بودجه 100 میلیار تومانی برای بیمه کردن زنان متاهل و خانه دار خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق مصوب کرد که در بودجه سال 92 برای بیمه کردن زنان خانه دار یک ردیف مستقل بودجه در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۵۶۰۹۸۱
اختصاص 100 میلیارد تومان برای بیمه کردن زنان خانه دار

فاطمه رهبر نماینده تهران در مجلس امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اعلام این خبر گفت: در دی ماه سال 1390 سومین نشست اندیشه راهبردی با حضور مقام معظم رهبری و نخبگان کشور با موضوع «زنان و خانواده» برگزار شد که مقام معظم رهبری در این جلسه تاکید فرمودند باید به خانه داری به  عنوان یک شغل نگاه کرد.

وی افزود: پس از این فرمایش مقام معظم رهبری، ما جلساتی را با مراکز مختلف مرتبط با امور زنان برگزار کردیم و در مرکز پژوهش های مجلس نیز کارهای کارشناسی برای تحقق فرمایش رهبری انجام شد.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه هفته پیش نیز مقام معظم رهبری درخصوص توجه به زنان خانه‌دار بیاناتی داشتند، افزود: لایحه بیمه زنان خانواده در دستور کار مجلس و دولت قرار دارد اما ما برای تحقق فرمایش رهبری و تسریع در این زمینه، تصمیم گرفتیم تا در بودجه سال 92، برای اجرایی کردن فاز اول بیمه زنان خانه دار 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود.

رهبر با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس روز گذشته این ردیف بودجه مستقل را به تصویب رساند، گفت: در همین راستا ما امسال شاهد بیمه شدن 200 هزار زن خانه دار خواهیم بود و انشالله در سال های آتی با تصویب لایحه بیمه زنان خانه دار، همه زنان بیمه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
۰
۰
چه عجب تو این همه سال یكبار به فكر زنها بودن و به ضررشون كار نكردن خدایا شكرت اگه منحل نشه
alireza
Sweden
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
۰
۰
حقوق زنان !! در ایران ?!

نیازمندی ها