معاون خدمات شهری شهرداری‌تهران از حرکت کاروان گل و گیاه در خیابان‌های تهران همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از 16 تا 20 اردیبهشت ‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۳
حرکت  کارناوال گل در خیابان‌های تهران

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی، با اشاره حرکت کاروان گل و گیاه در خیابان‌های تهران گفت: امسال نیز در نظر داریم همچون سال‌های گذشته از ماشین‌های قدیمی و کالسکه برای حرکت کاروان گل استفاده کنیم.

وی درباره مسیر حرکت کارناوال گل در خیابان‌های تهران افزود: در مدت برپایی پنج روزه نمایشگاه گل و گیاه این کاروان، در تمامی مناطق و خیابان‌های اصلی گذر خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری‌ تهران با بیان‌این که کشور ما رتبه 117 صادرات گل را در دنیا داراست، خاطر‌نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های این چنین دلیلی مطرح شدن ایران به عنوان کشوری است که صادارات گل را به کشورهای دیگر دارد.

عبداللهی افزود: برپایی نمایشگاه گل و گیاه و حرکت کاروان گل در خیابان‌ها شور و اشتیاق مردم را دوچندان می‌کند، به طوری که گرفتن عکس و هیجان مردم در هنگام دیدن کارناوال گل‌های رنگارنگ  بسیار دیدنی است.

به گفته وی، حرکت کاروان گل در خیابان‌ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از گل و گیاه در زندگی شهری و ایجاد روحیه شور و نشاط در میان شهروندان راه‌اندازی خواهد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری‌ تهران با اشاره به استفاده شهروندان از گل و گیاه در آپارتمان‌های مسکونی گفت: تهران به عنوان یک کلانشهر با ترافیک خاص خود همراه است پس استفاده از درختچه‌ های تزیینی و گیاه‌های آپارتمانی تاثیر به سزایی در تلطیف روحیه شهروندان خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از 16 تا 20 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت و گو پذیرای شهروندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها