قلعه نویی:استقلال ارث پدری من نیست

روزنامه ها می خواهند از من یک چهره زشت بسازند

این بار مجیدی به سمت هواداران نرفت

آرامش فرهاد در حضور قلعه نویی!

مجیدی دست‌هایش را جلوی دهانش به رسم همیشه گره کرد، اما این‌بار به استقبال هواداران نرفت، این‌بار شادی او ویژه بود، تقسیم شادی با سایر هم‌تیمی‌ها و در نهایت نیز آرام گرفتن در آغوش امیر !
کد خبر: ۵۵۶۹۹۴
آرامش فرهاد در حضور قلعه نویی!

سایت گل-شب گذشته به اعتقاد قلعه‌نوئی فرهاد مجیدی که به احترام مردم و قداست استقلال به این تیم پرهوادار آمده است، در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و گل نخست و برتری‌جویانه‌ی استقلال برابر الریان قطر را به ثمر رساند تا شادی‌های آبی‌پوشان حالا دوگانه شود و قدرت برتر ایران، در آسیا نیز حرف‌هائی برای گفتن داشته باشد.

 شب گذشته جدا از آن پیروزی ارزشمند برابر نماینده‌ی قطری، جدا از بازی بر روی چمن بی‌شباهت به آزادی، چند جنبه‌ی ویژه برای استقلال داشت که بوی اتحاد و قهرمانی را برای هواداران این تیم نوید می‌داد !

 فرهاد مجیدی در چندین بازی شعار اعتراض هواداران بود، بخصوص در همان بازی که استقلال برابر الهلال در آزادی نگون‌بخت بود و یک شکست خانگی را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد. فرهاد در ورزشگاه روی سکوها حضور داشت، در همان روزی که امیر دلیل غیبتش را کمر درد عنوان کرده بود و گفت :"فرهاد گفت نمی‌توانم از جایم تکان بخورم." اما دیشب این ستاره‌ی پا به سن گذاشته در زمین بود، آن‌هم از همان ابتدا !

 در فرصت‌طلبی و استعداد فرهاد در گل‌زنی شاید اگر بگوئیم، تکرار واضحات کرده‌ایم، اما این گل شروعی بود بر عاشقانه‌ترین لحظه‌ی آبی سال !

 گل به ثمر رسید، مجیدی دست‌هایش را جلوی دهانش به رسم همیشه گره کرد، اما این‌بار به استقبال هواداران نرفت، این‌بار شادی او ویژه بود، تقسیم شادی با سایر هم‌تیمی‌ها و در نهایت نیز آرام گرفتن در آغوش امیر !

 شاید اتحاد این دو قطب محبوب و مستعد در استقلال بتواند حسرت‌های ما در قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را پایان دهد !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها