نجات از میان آرواره های کروکودیل

یک مرد فرانسوی که یک کروکودیل سرش را در میان آرواره هایش گرفته بود توانست به طور معجزه آسایی خود را از مرگ دردناکی نجات دهد.
کد خبر: ۵۵۶۴۱۱
نجات از میان آرواره های کروکودیل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، یوان گالران مرد 29 ساله فرانسوی روی قایق های ماهیگیری در شمال استرالیا کار می کند . یکشنبه شب وی در حال شنا در نزدیکی یک قایق ماهیگیری در سواحل «نوهولونبوی » شنا می کرد که ناگهان یک کروکودیل دریایی سر او را میان آرواره هایش گرفت  تا او را به زیر آب ببرد.

وی به رادیو محلی گفت: در فاصله چهار یا پنج متری قایق شنا می کردم که احساس کردم سرم در منگنه ای گرفتار شده است فورا متوجه شدم که کروکودیلی به من حمله کرده است.



یوان افزود: به خود گفتم اگر می خواهم برای زنده ماندن بجنگم باید تا می توانم  تکان بخورم. کروکودیل سر و گردن و شانه چپ مرا در میان آرواره هایش گرفته بود و می خواست بدنم را به زیر آب ببرد. به هر قسمت بدن کروکودیل که دستم می رسید محکم ضربه می زدم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه کروکودیل که حدود دو تا دو و نیم متر طول داشت مرا رها کرد. اگر کروکودیل بزرگتری بود مسلما نمی توانستم سر و گردنم را از میان آرواره هایش بیرون بیاورم.

یوان پس از خروج از آب به بیمارستان انتقال یافت و تحت مراقبت قرار گرفت. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ولش كن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
آفرین بر این دلاور . خسته نباشی

نیازمندی ها