20 درصد مدارس را نیکوکاران می‌سازند

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور از ساخت ۹۸ هزار کلاس درس از سوی خیران خبر داد و گفت: 20 درصد مدارس کشور را نیکوکاران می‌سازند.
کد خبر: ۵۵۶۱۳۱

به گزارش ایسنا، محمدباقر مسلمی افزود: حدود 25 هزار خیر مدرسه‌ساز در سطح کشور فعالیت دارند که از این تعداد حدود 4500 خیر زن، 3800 موسسه حقوقی و بقیه خیران مرد هستند.وی با بیان این‌که مجامع خیرین مدرسه‌ساز از سال 77 در کشور تشکیل شده است، ادامه داد: مجموع کمک‌های خیران به این مجامع در سال 77 حدود 17 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به 840 میلیارد تومان رسیده است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور از هوشمندسازی 60 هزار کلاس درس در سطح کشور خبر داد و اعلام کرد: طرح هوشمندسازی مدارس در راستای ارتقای کیفیت آموزشی انجام می‌شود که به همراهی خیران برای اتمام این طرح نیاز داریم.

مسلمی اعتبار مورد نیاز برای هوشمندسازی هر کلاس درس را بیش از هشت میلیون تومان دانست و گفت: با توجه به وجود 540 هزار کلاس درس در کشور، اعتبارات دولتی جوابگوی اجرای این طرح در سه سال آینده نیست. وی با بیان این‌که بیش از 6400 طرح مدرسه‌سازی در کشور در حال اجراست، خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل آنها نیست و باید خیران ورود پیدا کنند و آن را به اتمام برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها