محسن هاشمی:

هاشمی تا 15 روز آینده تصمیم می گیرد

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن ثبت نام برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری تهران با بیان اینکه لیست حمل و نقل با محوریت مترو برای شوراها به مردم ارائه می‌کنیم، گفت: فشارها و درخواست ها به آیت الله هاشمی برای نامزدی افزایش یافته است و ایشان طی 15 روز باقیمانده در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۵۵۱۷
هاشمی تا 15 روز آینده تصمیم می گیرد

محسن هاشمی پس از طی کردن مراحل ثبت نام در شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه من با 6 شهردار تهران کار کرده‌ام گفت: در زمان آقای کرباسچی کارم در شهرداری شروع شد و در خدمت آقایان الویری ،ملک مدنی ، مقیمی ، احمدی نژاد و قالیباف نیز بوده ام.

محسن هاشمی  با اشاره به سمت فعلی اش گفت: اکنون نیز عضو هیأت مدیره شهرداری تهران هستم که دیروز استعفای خودم را برای نامزدی در انتخابات شورای شهر دادم.

وی آلودگی هوا، محیط زیست و مشکلات حمل و نقل و جابه جایی مردم را از مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری خود در شورای شهر چهارم برشمرد و گفت: با توجه به حوزه و تجربه کاری ام برای حل این مشکلات در شورای شهر اقدام خواهم کرد.

هاشمی با بیان این که با توجه به افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران از 15 نفر به 31 نفر گفت: باید از همه تخصص‌ها در این شورا حضور داشته باشند و چون دغدغه ما بحث حمل و نقل و ترافیک است، لذا در کنار لیست های موجود،لیست حمل و نقل ریلی نیز خواهیم داشت و بعضی از همکارانم در متروی تهران عضو این لیست هستند.

وی خاطرنشان کرد:در کنار لیست های اصلی لیست حمل و نقل با محوریت مترو در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

هاشمی همچنین در واکنش به سئوال خبرنگاری که پرسید آخرین خبرها درباره کاندیداتوری آیت الله هاشمی چیست، گفت: بهتر است فضا را سیاسی نکنیم.

وی در عین حال تصریح کرد: ایشان باید خودش برای کاندیداتوری تصمیم بگیرد اما فشارها و درخواست ها برای کاندیداتوری آیت الله هاشمی زیاد شده است و ایشان در این مدت 15 روزه تصمیم خود را خواهد گرفت که بیاید یا نیاید.

هاشمی با بیان اینکه نگاه من به شوراها غیر سیاسی است، گفت: اگر از همه گروه های مختلف حمایت شوم بهتر است و از این موضوع استقبال می کنم و امیدواریم گروه‌های مختلف با دیدگاه‌های تخصصی وارد انتخابات شورای شهر شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
تنها امید مردم ایران بیا
وحید
United States
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
تنها امید مردم ایران !!؟؟؟ چندسالته علی جان؟ زمان ایشان تو تاكسی هم كسی جرات حرف زدن نداشت. تنها امید ما خداست و بس
علی شریفی گرم دره
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
به نظر من فقط آقای هاشمی میتواند به مملكت سر وسامان دهد.خدا كنه كه بیاد.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
امید من به هیچ عنوان ایشون نیست منم یه ایرانیم پس فقط از طرف خودتون صحبت كنید.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
خداییش بشینید 2-2 تا كنید ببینید كی تو زمان جنگ مملكت رو با وجود همه ی تحریم ها فشارهاوكمبودها با چنگ ودندون اداره كرد بدون اینكه فشاری به مردم واردبشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها