به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امسال در بخش خدمات رفاهی و با هدف ارائه تسهیلات به بازنشستگان کشوری برای استفاده از سفر‌های زیارتی و سیاحتی، دولت اعتبار ویژه‌ای در بودجه سال 92 پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۵۵۳۲۶۶

به گزارش ایسنا، ایراندخت عطاریان در جمع برخی از روسای کانون‌های بازنشستگی کشوری، افزود: سال گذشته کمک هزینه سفر برای هر بازنشسته و همراه او 300 هزار تومان بود، اما امسال با حمایت دولت برای گسترش و توسعه سفرهای زیارتی و سیاحتی به منظور ایجاد نشاط و پویایی در بازنشستگان این مبلغ از 300 هزار تومان به 600 هزار تومان افزایش یافته است.

عطاریان با بیان این ‌که از ابتدای سال 86 تاکنون اعتبارات بخش رفاهی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری افزایش قابل‌توجهی داشته است، گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده تاکنون 400 هزار نفر در قالب طرح «در خانه نمانیم» از سفرهای زیارتی و سیاحتی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش صددرصدی اعتبارات سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری توضیح داد: امسال با اختصاص 600 هزار تومان کمک هزینه سفر به هر بازنشسته و همراه او حدود صد هزار نفر از بازنشستگانی که تاکنون از این نوع تسهیلات استفاده نکرده‌اند به سفرهای زیارتی و سیاحتی اعزام می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مصوبه شورای عالی حج، تصریح کرد: درباره اختصاص هزار سهمیه سفر عمره مفرده به بازنشستگان نخبه کشوری پیگیری‌های لازم در حال انجام است که نتایج آن اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها