متهم پس از جنایت با فرار از خانه در یک ساختمان نیمه‌کاره مخفی‌ شده بود که به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد

فرار مرد شیشه‌ای از محل قتل همسر

مرد شیشه‌ای در یازدهمین روز سال 92 پس از درگیری با همسرش، او را کشت و از صحنه جنایت گریخت.
کد خبر: ۵۵۱۹۶۵

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ساعت 14 و 30 دقیقه یازدهم فروردین از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی به کلانتری 112 ابوسعید اعلام شد.

درپی این خبر، با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول به نام «اکرم» پنجاه و هفت ساله، خانه‌دار در حالی که در گردن و صورت وی آثار ضرب و جرح وجود داشته، به قتل رسیده و کمد دیواری اتاق‌خواب فرزندان مقتول نیز تخریب شده است.

به این ترتیب پرونده‌ای تشکیل و به دستور قاضی سپیدنامه، بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با آغاز تحقیقات مشخص شد مقتول همراه همسر و دو فرزند خود زندگی می‌کرده و از مدتی پیش با همسرش به نام احمد شصت ساله اختلاف داشته و چند روز پیش نیز به علت ضرب و جرح از سوی همسرش، از وی شکایت کرده است.

با آغاز تحقیقات برای دستگیری احمد مشخص شد وی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و همین موضوع علت اصلی اختلاف وی با همسر و فرزندانش بوده است. در ادامه محل تردد و پاتوق وی شناسایی و مشخص شد او پس از وقوع جنایت، دیگر به این محل‌ها رفت و آمد نداشته است.

با این حال، کارآگاهان با تحقیقات پلیسی متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جنایت در ساختمان نیمه‌کاره یکی از بستگانش مخفی شده است که بلافاصله این ساختمان در خیابان پیروزی شناسایی و سرانجام متهم شامگاه همان روز دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم، به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کرد:‌ از مدتی قبل با توجه به اعتیاد من به شیشه، خانواده‌ام با ادعای این‌که من مشکل روانی دارم، قصد داشتند تا مرا در بیمارستان بستری کنند و به همین علت با هم درگیر می‌شدیم تا این‌که چند روز قبل از حادثه، من با همسرم درگیر شدم و او را کتک زدم که وی از من شکایت کرد. ساعت 9 صبح دوباره با یکدیگر درگیر شدیم. ابتدا همسرم با سشوار ضربه‌ای به سرم زد که باعث شکستگی سر من شد. من نیز با سیم سشوار او را خفه کردم. سپس به تصور این‌که در کمد دیواری اتاق فرزندم پول نقد وجود دارد، آن را شکستم اما پولی پیدا نکردم و متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها