امدادرسانی به بیش از 117 هزار حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از 117 هزار تن از حادثه‌دیدگان حوادث در طرح نوروز 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۹
امدادرسانی به بیش از 117 هزار حادثه‌دیده

محمود مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح عملکرد امدادگران از آغاز طرح نوروز 92 تا صبح امروز، با بیان این‌که در این مدت 5248 عملیات توسط این سازمان پوشش داده شد، گفت: از 24 اسفندماه تا صبح روز چهاردهم، 117 هزار و 946 تن در حوادث، حادثه دیده‌اند.

وی با بیان این‌که امدادگران به 112 هزار و 392 تن امدادرسانی کرده‌اند، گفت: از این میان 5224 تن توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که 2963 تن توسط امدادگران، برای درمان بیشتر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، گفت: همچنین 32 هزار و 632 تن به صورت سرپایی و در محل توسط امدادگران درمان شدند.

مظفر با بیان این‌که از آغاز طرح نوروز 92 تاکنون 528 عملیات رهاسازی توسط امدادگران این سازمان انجام شده است، گفت: در عملیات‌های نوروزی، بحث اسکان و تغذیه اضطراری افراد در راه مانده و حادثه‌دیده بسیار حائز اهمیت است، به گونه‌ای که امدادگران در این مدت به بیش از 66 هزار تن خدمات اسکان و تغذیه اضطراری ارائه کردند.

وی با اشاره به اهمیت انجام عملیات‌های هوایی توسط بالگردها و پرنده‌های فوق سبک این سازمان، گفت: در این مدت 503 عملیات هوایی که درواقع 380 ساعت عملیات می‌شود، توسط بالگردها و پرنده‌های فوق‌سبک این سازمان پوشش داده شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمرهمچنین با اشاره به ابلاغ نخستین دستورالعمل "روز طبیعت" برای کلیه امدادگران سراسر کشور در نوروز 92، گفت: روز گذشته امدادگران با انجام 503 عملیات و امدادرسانی به 7870 تن، یکی از پرکارترین روزهای طرح ملی نوروزی را به پایان رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها