ببینید | اخطار به ناو آمریکایی!
اینجا بوشهر است مهد دلیران

ببینید | اخطار به ناو آمریکایی!

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از اخطار ناوگروه بیست و چهارم این نیرو به یک فروند هواپیمای شناسایی استرالیا خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۵۶
اخطار ناوگروه ارتش به هواپیمای شناسایی استرالیا

امیر دریادار دوم جره گفت: ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن سبلان که پس از ترک بندر ژان ژیانگ چین و عبور از خط استوا در حال نزدیک شدن به سواحل سریلانکا بود، با اخطار جدی، یک فروند هواپیمای شناسایی استرالیایی که به قصد تصویر برداری در حال نزدیک شدن به ناو گروه بود از محدوده محل حضور خود دور کرد.

به گفته این مقام مسئول در نیروی دریایی ارتش، هواپیمای شناسایی نیز به محض دریافت اخطار ناوگروه، فورا مسیر پروازی خود را تغییر داد و در هنگام دورشدن اقدام به پرتاب دستگاه‌های کشف یگانهای زیرسطحی در مسیر ناوگروه کرد که تمامی دستگاههای پرتاب شده با مهارت و اقدام به موقع دریادلان ارتش شکار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی ارتش در طول ماموریت خود توانسته بیش از 130 یگان نظامی شناور و پروازی را رصد کند.

دریادار دوم جره با تأکید بر این که "حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد بر اساس قوانین بین‌المللی است"، تصریح کرد: ناوگروه بیست و چهارم نداجا در اولین روزهای سال 1392 خورشیدی و در ایام تعطیلات نوروزی در بندر کلمبو سریلانکا پهلو خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یك هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
۰
۰
باید شكار ش میكردن

نیازمندی ها