معاون اول رئیس جمهور از تلاشهای سازمان نوسازی مدارس کشور برای تلاشهای ویژه این سازمان در راستای مدرسه سازی در مناطق روستایی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۹۰
قدر دانی معاون اول رئیس جمهور از سازمان نوسازی مدارس کشور

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از سازمان نوسازی مدارس کشور، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور از زحمات وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تجلیل و قدردانی کرد.

در نامه ای که خطاب به مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ارسال شد، از موفقیت های بدست آمده در عرصه ساخت و تجهیز مدارس و مجتمع های شبانه روزی در روستاهای کشور تجلیل شده است.

در متن تقدیرنامه صادره از معاون اول رئیس جمهور آمده است: بر خود وظیفه می دانم به پاسداشت تلاش های شبانه روزی شما در جهت عمران و آبادانی روستاها و تامین آینده ای امن تر و سعادتمندانه تر و بهبود سطح زندگی در روستاها، از خدمات در خور تحسین جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین در نامه سید عباس پورهاشمی مشاور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز از زحمات وزارت آموزش و پرورش در در ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان روستایی و با عنایت به افتتاح همزمان 4600 پروژه عمرانی روستایی از وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تجلیل و قدردانی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها