فروش بیش از 3 میلیون بلیت نوروزی اتوبوس

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به فروش بیش از سه میلیون بلیت اتوبوس برای ایام نوروز، گفت: بیشترین بلیت فروخته شده برای مسیرهای بین المللی مربوط به کشور ترکیه بوده است.
کد خبر: ۵۴۸۸۰۸
فروش بیش از 3 میلیون بلیت نوروزی اتوبوس

شهریار افندی زاده با اشاره به پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس، گفت: تا شنبه این هفته 798 هزار و 202 نفر بلیط به صورت پیش فروش اینترنتی و دو میلیون و524 هزار و 768 نفر بلیط به صورت حضوری به فروش رفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع سه میلیون و322 هزار و 980 نفر بلیط برای اتوبوس برون شهری پیش فروش شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفر برای تاریخ‌های 28 و 29 اسفند بوده است و بلیت های نوروزی از تاریخ 24 اسفند تا 16 فروردین به فروش می رسد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: بیشترین پیش فروش از سمت تهران برای شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و رشت بوده است.

افندی زاده با بیان اینکه 37 درصد پیش فروش بلیت های نوروزی مربوط به اتوبوس های «وی آی پی» بوده است، افزود: این موضوع نشانگر این است که مردم از خدمات موثر استقبال بیشتری می کنند.

وی در خصوص پیش فروش بلیت سفر به کشورهای همجوار، اظهارداشت: بیشترین پیش فروش در حمل و نقل بین المللی مربوط به ترکیه بوده است و پس ازآن کشورهای آذربایجان، ارمنستان، کردستان و گرجستان بیشترین پیش فروش را داشته اند، ضمن آنکه سفر به کشور عراق هم از سوی سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت های اتوبوس تا روز آخر ادامه دارد، افزود: متقاضیان سفر با حمل و نقل جاده ای باید توجه داشته باشند که زودتر از موعد سفر بلیط خود راتهیه کنند تا درصورت افزایش تقاضا اتوبوس های فوق العاده برای مسیرها پیش بینی شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه مسافران می توانند مشکلات خود را در دفاتر پایانه ها و در ترمینال ها مطرح کنند، اظهارداشت: در نوروز امسال 1400 اکیپ راهداری با 800 دستگاه آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها