دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مرد عمل هستیم و آمده‌ایم که ان‌شاءالله یک تحول اساسی در اداره کشور به خصوص اداره اقتصاد کشور صورت دهم.
کد خبر: ۵۴۷۸۳۲
من مرد عملم و برای تحول آمده‌ام

محسن رضایی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به لرستان و در ورود به شهرستان ازنا با استقبال گرم مردم این شهرستان مواجه شد.

وی که راهی شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد بود توقف کوتاهی در شهرستان ازنا داشت و با استقبال طرفدارانش مواجه شد و دقایقی را نیز به سخنرانی پرداخت.

رضایی ضمن تشکر از مردمی که در هوای سرد ازنا به استقبال وی آمده بودند، گفت: از همه شما عزیزان که خودتان را خسته کرده‌اید وبه زحمت افتاده‌اید و به اینجا(محل استقبال) آمده‌اید تشکر می‌کنم.

رضایی با اشاره به اینکه یک لر هستم، گفت: افتخار می‌کنم که به این منطقه تعلق دارم و افتخار می‌کنم، درمیان شماها بزرگ شدم و امروز هم از شما انتظار دارم که با همه قدرت به صحنه بیایید، امروز ایران ما و مردم ما یک بار دیگر به شما نیازمند هستند.

وی با توجه به حضور مردم در صحنه اظهار داشت: من امیدوارم که ما و شما بتوانیم یکبار دیگر افتخاری بزرگ برای ایران ایجاد کنیم و همان طور که تاکنون به نیکی ازنا و دورود و در کل استان لرستان در تاریخ نامشان ثبت شده است، در این حادثه بسیار بزرگی که در پیش داریم و آن چیزی جز پیشرفت ایران نیست سهیم باشیم.

وی در ادامه گفت: من با اطمینان به شما می‌گویم که ما قادر هستیم، مشکلاتی که سر راه مردم ایران هست را برطرف کنیم، بیکاری و گرانی را حل کنیم و تحریم‌ها را می‌توانیم برداریم.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما مرد عمل هستیم و آمدیم که یک تحول اساسی در اداره کشور و مخصوصا اداره اقتصاد کشور انشاالله درست کنیم.

رضایی با اشاره به قوم لر خاطر نشان کرد: انتظار من از شما فوق العاده زیاد است، امیدوارم همان طور که در انقلاب و دفاع مقدس من را همراهی کردید، در این حادثه بزرگ هم انشالله من را همراهی بکنید.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
R
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
ما مرد عمل هستیم و آمدیم كه یك تحول اساسی در اداره كشور و مخصوصا اداره اقتصاد كشور انشاالله درست كنیم. همراهیم
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
۰
۰
مثل اینكه آقای رضایی قرار رئیس جمهور لرستان شود و كاری به بقیه اقوام و كل ایران ندارد

نیازمندی ها