رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

امتحانات دانش آموزان از 25 اردیبهشت

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: به احتمال قوی دستوری مبنی بر تغییر زمان امتحانات در ایام انتخابات نخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۹
زمان امتحانات در ایام انتخابات تغییر نمی‌کند

دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: در این راستا به معاونت آموزشی ماموریت داده شده تا با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها ظرف 10 روز آینده نسبت به تهیه و تدوین دستور العمل یا شیوه نامه برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه های سراسر کشور اقدام کنند.

حسین نادری منش درباره تدوین این دستورالعمل و یا شیوه نامه گفت: اگر بنا باشد، چیزی را ابلاغ کنیم هفته آینده خبر می دهیم از این رو جلسه‌ای را با معاونان چند دانشگاه بزرگ برگزار کرده ایم که نتیجه آن را هفته دیگر اگر لازم باشد، ابلاغ می کنیم.

وی درباره اینکه آیا احتمال تغییر زمان امتحانات در ایام انتخابات وجود خواهد داشت، اظهارداشت: به احتمال قوی دستوری مبنی بر اینکه زمان امتحانات تغییر کند، نداریم.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: چرا که نیم سال دوم سال تحصیلی خود دوره کوتاهی است که نه، می توان آن را زودتر از موعد برگزار کرد چرا که با تعطیلات 14و 15 خرداد هم زمان می شود و نه می توان آن را به تعویق انداخت چرا که ترم تابستانی را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد هفته آینده گزارش خواهیم داد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها