با مخالفت شورای شهر تهران؛

افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها منتفی است

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری پیشنهاد افزایش 50 درصدی کرایه‌های تاکسی را در سال آینده مطرح کرده است، گفت: تقریبا تمامی اعضای شورای شهر با این میزان افزایش مخالف هستند و قطعا نرخ کرایه‌های مصوب در شورا کمتر از پیشنهاد شهرداری خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۴
افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها منتفی است

خسرو دانشجو در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی از سال آینده را چندی پیش ارائه کرده است، افزود: با این وجود شورای شهر درخواست کرده که لایحه مربوط به نرخ بلیت مترو و اتوبوسرانی هم ارائه شود تا شورا درباره همه این شقوق مختلف حمل و نقل عمومی باهم تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: ماهیت مسائل و مشکلات سامانه‌های مختلف حمل و نقل عمومی با یکدیگر متفاوت است. در حالی که اتوبوسرانی و مترو سالانه صدها میلیارد تومان کمک دریافت می‌کنند، اما تاکسی داران تمامی هزینه‌های خود را از منابع و درآمدهای خودشان تامین می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران یادآور شد: معاونت ترافیک شهرداری لوایح مربوط به نرخ کرایه اتوبوس و بلیت مترو را آماده کرده، اما تا کنون این لوایح از سوی معاونت حقوقی شهرداری به شورا ارسال نشده است.

دانشجو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیم کمیسیون عمران شورا افزایش 20 درصدی بهای بلیت مترو و اتوبوس است؟ تصریح کرد: تا زمانی که این موضوع در صحن علنی بررسی نشود، هیچ چیز قطعی نیست و بهتر است رسانه‌ها هم از وارد کردن تنش به جامعه و اعلام نرخ‌هایی که قطعی نیست خودداری کنند تا تعیین تکلیف نهایی در این باره صورت بگیرد.(ایسنا)

newsQrCode
برچسب ها: کرایه تاکسی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها