ولایتی:

رقابتی بین اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان وجود ندارد

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان اعلام کرد: رقابتی بین اعضای این ائتلاف وجود ندارد و آنچه هست، همکاری است.
کد خبر: ۵۴۶۳۴۴
رقابتی بین اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان وجود ندارد

عضو ائتلاف سه گانه عصر یکشنبه در نشست خبری ائتلاف سه گانه اصولگرایان افزود: از بین ما سه نفر (ولایتی، حداد عادل و قالیباف) هر کدام که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده معرفی شوند دو نفر دیگر با او همکاری می کنند و به همین دلیل از هم اکنون، ما این همکاری را تمرین می کنیم.

وی اظهار داشت: در ائتلاف ما این گونه نیست که هر سه نفر مدعی ریاست جمهوری باشند و لاغیر.

ولایتی با اعلام تشکیل سه کمیته فرهنگ، اقتصاد و امور بین الملل در این ائتلاف گفت: سه کمیته تشکیل شده در این ائتلاف، ارکان اصلی دولت آینده در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود.

به گفته وی، ˈغلامعلی حداد عادلˈ مسوول کمیته فرهنگ، علم و مسایل اجتماعی است و مطالعات و برنامه ریزی در این حوزه را برعهده دارد.

ولایتی تصریح کرد: ˈمحمد باقر قالیبافˈ مسوولیت کمیته اقتصاد و موضوعات زیربنایی را به عهده دارد و مسوولیت کمیته سیاست و امور بین الملل نیز برعهده بنده است.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با بیان این که هر کدام از ما کارگروه های خود را تشکیل داده ایم، افزود: از کسانی که در حوزه های تخصصی مختلف این کارگروه ها، کارایی و تجربه دارند و همچنین مردم آنها را به این تخصص می شناسند، استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، برنامه ریزی های ائتلاف سه گانه اصولگرایان، تفکیکی، کارشناسانه و عملگرایانه در چارچوب آرمان های انقلاب و در جهت پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ولایتی شعار این گروه را ˈائتلاف برای پیشرفتˈ اعلام کرد و افزود: تشکیل این کمیته های تخصصی دارای چند پیام است. نخست این که آنچه ما از قبل اعلام کرده ایم در عمل به اثبات برسانیم.

ولایتی ادامه داد: ما سه نفر (ولایتی، قالیباف، حدادعادل) اعضای این ائتلاف را تشکیل می دهیم و گام ها را یکی پس از دیگری برمی داریم.

وی با بیان این که نفر مورد تایید دو نفر دیگر در آینده معرفی خواهد شد، گفت: بدین ترتیب دو نفر با فرد معرفی شده همکاری می کنند و لازمه اثبات این کار، آن است که هر سه نفر آمادگی خود را برای کار کارشناسی اعلام کنند.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان ادامه داد: اقدامات نشان می دهد ما آماده ایم از کار کارشناسی شروع کنیم و آن را ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها