نناد لالوویچ با نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار کرد

کشتی جذاب تر می شود

مردم قهرمان جام جهانی کشتی هستند

اسماعیل‌پور: مبارزه من حیثیتی بود

ملی پوش 60 کیلوگرم ایران در جام جهانی کشتی آزاد مردم را قهرمانان اصلی جام جهانی کشتی می‌داند.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۷
اسماعیل‌پور: مبارزه من حیثیتی بود


مسعود اسماعیل پور اظهار کرد: خوشبختانه قهرمان شدیم اما ما کار بزرگی نکردیم بلکه کار اصلی و بزرگ را مردم با حضور و حمایت همه جانبه شان انجام دادند و در واقع آنها قهرمانان اصلی جام جهانی بودند. برایمان از همه چیز مهمتر این بود که مردم راضی به خانه رفتند.
وی درباره کشتی هایش در جام جهانی به ایسنا گفت: رقبایم بد نبودند. با حریف روس دوبار کشتی گرفته بودم که یک بار در 55 کیلوگرم به او باخته و یک بار در 60 کیلوگرم او را برده بودم. خوشبختانه توانستم در فینال او را شکست دهم. البته دیدار فینال آن طور که دلم می‌خواست نشد چون کمی حساس بود. اگر شکست می‌خوردم تیم دچار مشکل می‌شد و باید حواسم را جمع می‌کردم به همین دلیل با احتیاط کشتی گرفتم.

اسماعیل پور ادامه داد: مسابقه ام مقابل حریف آمریکایی هم حیثیتی بود چون در جام جهانی پارسال به او باخته بودم و مدال المپیک هم داشت. باید خودم را ثابت می‌کردم که خوشبختانه به پیروزی رسیدم.
قهرمان سال 2010 آسیا همچنین با تشکر از رسول خادم و کادر فنی خاطرنشان کرد: من هرچه از تلاشهای رسول خادم و کادر فنی بگویم باز کم گفته ام. آنها همه جور بچه‌ها را مهیای حضور در رقابتها کردند. برای هر کشتی خادم و طلایی در کنارم بودند و برایم برنامه ریزی می‌کردند. غلامرضا محمدی هم از نظر روحی خیلی به من کمک کرد که از آنها بی نهایت سپاسگزارم.


اسماعیل پور با اشاره به اینکه رقابتهای آسیایی و جهانی در سال آینده برگزار خواهد شد بیان کرد: با این قهرمانی وظیفه‌ی ما هم سنگین تر شده است که البته امیدوارم به مسئولین هم ثابت شده باشد کشتی ورزش اول ایران است تا حمایت بیشتری از این ورزش داشته باشند.

کشتی گیر ایران در المپیک لندن در پایان اظهار کرد:‌ دست همه مردم و کسانی که زحمت کشیدند را می‌بوسم. حمایت قاطعانه مردم نشان داد که کشتی همیشه حامی دارد و باید پایدار بماند و حتی خارجی هایی که به استادیوم آمده بودند از شور و استقبال ایرانی متعجب شده بودند و از این صحنه های زیبا فیلم‌ می‌گرفتند که این مسأله مایه افتخار است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها