نصیرزاده:اشتباه داوری نه نوع چیدمان

سوت ها به ضرر پرسپولیس بود

مخالفت با خواسته محمد رویانیان

ن‍ژاد فلاح :پرسپولیس از لیگ کنار نمی‌کشد

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با تصمیم رویانیان مبنی بر کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۳۵۸۱
ن‍ژاد فلاح :پرسپولیس از لیگ کنار نمی‌کشد


محمد حسین نژادفلاح در واکنش به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر کنار کشیدن این تیم از لیگ برتر و جام حذفی گفت: این حرف رویانیان نشان می‌دهد که او از اتفاقات رخ داده و اشتباهات داوری بسیار ناراحت است. هر چند داوران هم مانند همه اجزای فوتبال دچار اشتباه می‌شوند و این امر طبیعی است.

وی ادامه داد: صحبت رویانیان به نوعی اعتراض نسبت به مسایل بوده است و نظر او برای ما هم محترم است، اما معتقدم که کنار کشیدن ما از لیگ برتر یا جام حذفی نه به صلاح پرسپولیس و نه به صلاح فوتبال ایران است. ما باید با تمام وجود پیش برویم چون هنوز هم برای کسب یک جام و سهمیه لیگ قهرمان آسیا فرصت داریم.

نژادفلاح همچنین به اشتباهای داوری در فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و به ایسنا  گفت: بر خلاف برخی معتقدم که داوران جزو پاک‌ترین اقشار جامعه فوتبال هستند و گفتن این که داوری‌ها به سود برخی تیم‌هاست، تهمت ناروایی است. با این حال نمی شود وجود اشتباه‌های داوری را انکار کرد. به جز پرسپولیس، سایر تیم‌ها،‌ مربیان، مدیران و حتی خود داوران از وضعیت ناراضی هستند و این امر نشان می‌دهد که سطح اشتباه‌ها بالاست.

وی افزود: من کارشناس داوری نیستم، اما وقتی می‌بینم همه نسبت به این مساله اعتراض دارند، می گویم که کمیته‌ داوران باید برای بهبود وضعیت خیلی جدی وارد کار شود. به هر حال داوران به خود اجازه نمی‌دهند که با رفتاری خلاف قانون، شخصیت والای خود و جامعه داوری را زیر سوال ببرند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره شکایت کمیته‌ داوران از رویانیان به ایسنا گفت: این کمیته‌ حق دارد از هر کسی که می‌خواهد شکایت کند، اما باید پرسید که آیا با این کار مشکل حل می‌شود؟ به نظر من کمیته‌ داوران باید وضعیت داوری را اصلاح کند.

نژادفلاح در ادامه انتقادهایی هم از باشگاه‌ها داشت: برخی تیم‌ها دیر خود را برای شروع مسابقات آماده کردند و نتوانستند به موقع بدنسازی کنند. برخی مربیان خود را دیر انتخاب کردند و مربی‌ها هم در انتخاب بازیکنان نقشی نداشتند. همچنین برخی جابجایی‌ها در هیات مدیره‌ها و مدیران عامل‌ هم در وضعیت تیم‌ها موثر بوده است. اگر همه جای فوتبال را بررسی کنیم خواهیم دید که در همه جا اشکالاتی وارد است.

وی درباره عملکرد رویانیان هم گفت: رویانیان با این که فوتبالی نیست، اما عملکرد خوبی داشته است. او در کارش موفق بوده و زحمت زیادی کشیده است. هر کس خودش را جای رویانیان بگذارد به او حق می‌دهد که نسبت به مسایل معترض باشد.

نژاد فلاح همچنین از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روز یکشنبه خبر داد و گفت: پرسپولیس با آمدن یحیی گل محمدی، روند خوبی پیدا کرده و ضمن رسیدن به ردهای بالای جدول، بازی‌های قابل قبول هم ارائه می‌دهد. از همه مربیان تیم، بازیکنان و اعضای تیم خواهش می‌کنم که تلاش خود را برای کسب حداقل یک جام بیشتر کنند. تکرار این گونه مصاحبه‌ها جایز نیست. هواداران انتظار کسب حداقل یک جام را دارند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها