زن رمالی که با راه اندازی یک سایت اینترنتی در فضای مجازی، در زمینه فالگیری و رمالی تبلیغ می‌کرد، از سوی ماموران پلیس فتای استان البرز دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۴۳۳۲۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یزدان نیکنام، سرپرست پلیس فتای استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی رصد سایت‌ها در فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتای استان البرز و مشاهده دو وبلاگ که در زمینه فالگیری و رمالی تبلیغ می‌کردند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نیکنام تصریح کرد: تحقیقات ماموران برای شناسایی آدرس دقیق متهم ادامه یافت تا این‌که محل زندگی این زن به نام «اعظم» در مشکین دشت کرج شناسایی و وی در عملیات غافلگیرانه دستگیر و همراه یک دستگاه کیس، مانیتور و ابزار آلات فالگیری و رمالی به پلیس فتا منتقل شد.

متهم دستگیر شده سر انجام در ادامه بازجویی ها به جرم خود اعتراف و عنوان کرد حدود دو سال است در زمینه فالگیری فعالیت و به صورت تلفنی و حضوری برای افراد مختلف فالگیری می‌کند.

اخیرا نیز از طریق سایتی با تبلیغات گسترده در این زمینه، مشتریان فراوانی جذب کرده و 80 تا صـد هزار ریال از هر یک از آنها پول گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها