فرآیند زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری،شرایطی را فراهم کرده است که فراز‌و‌نشیب‌های انتخاباتی نیز زودتر از موعد اعلامی آغاز شود

اهانت،تهمت و تخریب ممنوع!

نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شدند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از انتخاب نامزدهای مطرح این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۰۵۵
نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شدند

سیدکمال سجادی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح روز جاری در نشستی ˈمنوچهر متکیˈ،ˈمحمدرضا باهنرˈ و ˈیحیی آل اسحاقˈ را به عنوان نامزدهای این جبهه برای حضور در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری انتخاب کردند.

وی با اشاره به چگونگی روند انتخاب این افراد، گفت: طی یک فرآیند چند ماهه جبهه پیروان خط امام و رهبری از احزاب 15 گانه خود خواست تا نامزدهای مورد نظر را برای شرکت در انتخابات سال آینده معرفی کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: پس از طی این فرآیند و با مطالعات میدانی، روز جاری با حضور تمام دبیران کل احزاب و تشکل ها، این افراد به عنوان نامزدهای مطرح جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب و معرفی شدند.

سجادی خاطرنشان کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری بر این باور است که تمام اصولگرایان باید تلاش کنند به سمت وحدت پیش بروند و فرآیندی را طی کنند که مورد قبول جامعه اصولگرایی کشور بوده و اجماعی در این زمینه حاصل شود.

وی یادآور شد: معتقدم این فرآیند همان رسیدن به نامزد واحد است و این سه نامزد مطرح جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز بر این باورند که باید از این فرآیند تبعیت کنند.

سجادی اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری این نامزدها را مطرح کرده تا در واقع با سایر اصولگریان به یک تجمیع برسیم و در نهایت باعث ائتلاف و وحدت اصولگرایان شویم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: شاید دورنمای اجماع اصولگرایان اندکی دشوار باشد چرا که سلایق و علایق گوناگونی وجود دارد و ممکن است برخی بخواهند براساس منافع فردی و گروهی نیز عمل کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: هرچند این هدف شاید اندکی سخت باشد اما معتقدم برای اینکه اصولگرایان فرصت خدمت را از دست ندهند؛ تنها راه محدود کردن تعداد نامزدها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها