گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت پسرهای بابا!

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در حالی پس از یک روز تعطیلی، ساعت 15 امروز (دوشنبه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد که فرزندان امیر قلعه نویی و حمید بابازاده در آن شرکت کردند، مجتبی جباری تمرین نکرد و فرهاد مجیدی با تشویق هواداران روبرو شد.
کد خبر: ۵۴۲۱۳۱
بازگشت پسرهای بابا!


امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان ابتدا دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس اعضای تیم زیر نظر امیر حاج قاسم به گرم کردن و کار با توپ پرداختند.

بازیکنان سپس انجام کارهای گروهی و ارسال از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند و سپس در قالب دو گروه به حفظ توپ و پس از آن شوت به دروازه پرداختند و در ادامه، فوتبال درون گروهی را در دستور کار خود قرار دادند.

امیرحسین صادقی در یک ساعت اول تمرین زیر نظر مربی بدنساز به انجام کارهای سرعتی و بدنسازی پرداخت، مجتبی جباری هم از ابتدای تمرین حدود یک ساعت در کنار زمین با امیر قلعه نویی صحبت کرد ولی تمرین نکرد.

حدود 100 نفر از هوادار استقلال با حضور در کمپ حجازی، تمرین را مشاهده کردند.

پسران قلعه نویی و بابازاده در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

دروازه بانان از ابتدای تمرین در گوشه ای از زمین زیرنظر حمید بابازاده به تمرین اختصاصی پرداختند و حدود 25 تا 30 نفر از افراد ناشناس و متفرقه و برخی از لیدرهای استقلال در مکانی که جایگاه قبلی خبرنگاران در آن قرار داشت ایستادند و به رغم تغییر جایگاه خبرنگاران، حضور افراد متفرقه در کنار زمین مشهود است.

جایگاه فعلی خبرنگاران هم توسط هواداران اشغال شده است و خبرنگارانی که برای پوشش خبری تمرین استقلال در کمپ حضور یافته اند به دلیل جایگاه نامناسب آن و امکانات ضعیف از حضور در آن خودداری کردند.

فرهاد مجیدی نیز به همراه فرزاد مجیدی وارد کمپ شد و به تمرین پرداخت.

فرهاد مجیدی به مانند همیشه وقتی وارد کمپ شد با تشویق بی شمار هواداران روبرو شد.

حجت الاسلام مالک مسوول فرهنگی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی سرپرست و فرزاد مجیدی از جمله کسانی هستند که از نزدیک تمرین استقلال را نظاره گر هستند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها