اختلافات جزئی به زودی برطرف می شود

هاشمی: ارسال اساسنامه فرعی، دروغ بزرگی است

قمری: قبل از ما اساسنامه خوب بود حالا بد شد

مافیای شمشیر زن در IOC!

رؤسای قبلی با چه اساسنامه‌ای روی کار آمدند؟ اگر اساسنامه قبلی اشکال داشت، پس حضور رؤسایی که طبق آن اساسنامه روی کار آمدند هم اشکال دارد. روی حساب اساسنامه قبلی عزل و نصبی صورت گرفته است و تا قبل از اصلاح اساسنامه، مبنا همان قانون قبلی است.
کد خبر: ۵۴۲۰۶۰
مافیای شمشیر زن در IOC!

خسرو قمری در گفت و گو با فارس در خصوص اهداف فدارسیون از حضور تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: حدود 10 نفر از کاروان کشورمان را بزرگسالان و سایرین را جوانان تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه در بخش زنان به دلیل مشکلات مالی و رکوردهای کمی که به ثبت رسید هم تعداد کمی را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد، بر همین اساس برای پیش‌بینی مدال ازاین رقابت‌ها، یک مقدار روی رکابزنان سرعت امیدوار هستم و فکر می‌کنم که حدود 8 تا 9 مدال از این رقابت‌ها را کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته با امکانات خوب و مربی خارجی که داشتیم، کاروانی حدود 70 نفر را به این رقابت‌ها اعزام کردیم که 7 مدال به دست آمد. با این تفاسیر و در کنار هم چیدن این شرایط، قصد داریم از حداقل‌ها، بهترین استفاده را ببریم. البته حدود دو ماه هست که اردوهای تیم ملی در رده‌‌های سنی متعدد در شهرهای مختلف آغاز شده است و امیدوارم با این حساب در هند بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

قمری در مورد اینکه سرنوشت اصلاح اساسنامه فدراسیون به کجا رسید و چه زمان فدراسیون دوچرخه‌سواری، رفع تعلیق مدیریتی خواهد شد، یادآور شد: حدود چهار پنج روز پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی در همین خصوص به ما ارسال شد که ایراداتی را یادآور شده بودند و ما هم آن را به وزارت ورزش ارسال کردیم. در هر حال در حال کار کردن بر روی این موضوع هستیم تا با تجدید نظری که می‌شود، اقدامات لازم به عمل بیاید.

وی افزود: بحث تعلیق مدیریتی فدراسیون ایران، نشان‌دهنده کم لطفی فدراسیون جهانی است، چراکه وقتی یک رئیس فدراسیون به هر دلیلی از سمت خود استعفا داده و 9 ماه هم از این موضوع گذشته است، جز کم لطفی، دلیل دیگری برای تعلیق مدیریتی وجود ندارد. منتظر رفع این مشکل هستیم و همچنان امیدوارانه به کار ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه گفته می‌شود رؤسای فدراسیون‌های برکنار شده طبق اعلام IOC، حق رأی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را ندارند، گفت: رؤسای قبلی با چه اساسنامه‌ای روی کار آمدند؟ اگر اساسنامه قبلی اشکال داشت، پس حضور رؤسایی که طبق آن اساسنامه روی کار آمدند هم اشکال دارد. روی حساب اساسنامه قبلی عزل و نصبی صورت گرفته است و تا قبل از اصلاح اساسنامه، مبنا همان قانون قبلی است.

وی با بیان اینکه عمده این مسائل سیاسی‌کاری است، ادامه داد: ببینید چه بر سر کشتی آورده‌اند. این اساسنامه در گذشته هم بوده و نمی‌دانم بر چه اساسی آقایان ناگهان به اسم کار نظارتی، آن را قبول نکرده و چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. اگر در گذشته خواب بودند، باید تاوان خواب بودنشان را بدهند و این موضوع را بفهمند که وضع قانون جدید، موضوعی زمانبر است.

قمری تأکید کرد: هر کشوری بر اساس فکر و ایده خودش، قوانینی را وضع کرده و آقایان خیلی راحت می‌خواهند این چارچوب را کنار بزنند و از همان روز اول هم یک شمشیر و گرز و چماق بالای سر ما گرفته و امر و نهی می‌کنند. من از این آقایان سؤال می‌کنم که به جز اینکه کیسه‌های کشورهای مختلف را به سمت خود سرازیر کرده و پول‌های آنچنانی می‌گیرید، دیگر چه کاری انجام می‌دهید؟

وی یادآور شد: این کارها را می‌کنند و سپس ما باید خیلی راحت هم به رفتار و کردار مافیایی این افراد گردن بنهیم و بگوییم شما درست می‌گویید؟

قمری در پایان گفت: اگر می‌خواهد یک فضایی تغییر پیدا کند، زمان می‌برد و فرصت لازم باید در این خصوص داده شود نه اینکه با تهدید و سایر اقدامات اینچنینی بخواهیم کار خود را پیش ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها