در پایان پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو بانوان تیم فولادماهان سپاهان با غلبه بر حریفان در دو بخش ساندا و تالو عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خودکرد.
کد خبر: ۵۴۰۸۷۶
قهرمانی تیم ووشو فولادماهان در لیگ برتر

این تیم که سال گذشته و با ترکیب تیم ووشو سمیرم در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده بود به عنوان نایب قهرمانی قناعت کرد اما امسال با بهره گیری از بهترین های بانوان ووشو کار استان صاحب گردن آویز طلا شد.

تیم فولادماهان در این دوره از رقابت ها الهه منصوریان دارنده مدال برنز رقابت های آسیایی گوانگجو همچنین با عناوین مختلف آسیایی و جهانی دیگر هدایت این تیم را در بخش ساندا برعهده داشت و سرمربیگری تالو بر عهده مریم معماری نایب رئیس هیات ووشو استان و مربی تیم ملی بود.

این تیم در روز پایانی رقابت های لیگ  و در نیمه نهایی به مصاف تیم گاز مازندارن رفت که با انصراف تیم مازندرانی از بازی نتیجه قاطع 10برصفر به سود هوگوپوشان اصفهانی رقم خورد  همچنین تیم تالو ماهان در این مرحله با برتری مطلق چهار بر صفر به دیدار پایانی رفت.

در فینال نیز تیم ساندا فولادماهان با ترکیب ندا قنبرزاده، الهه منصوریان،خدیجه زینال زاده، مریم هاشمی، صدیقه دریایی و فریناز نظیری به مصاف قرمزپوشان دانشگاه آزاد رفت که به جز شکست قنبرزاده در وزن 48کیلوگرم سایر بازیکنان تیم اصفهانی موفق به شکست حریفان خود در تیم مقابل شدند. البته فریناز نظیری به دلیل حاضر نشدن بازیکن تیم دانشگاه بدون مبارزه برنده اعلام شد.

تیم نفت و گاز مازندران هم که در رقابت های ضربدری حاضر به مصاف با تیم ماهان نشده بودبرای کسب عنوان سومی این رقابت ها با تیم شهرداری همدان مبارزه کرد که درپایان با شکست این تیم با دو پله نزول نسبت به سال قبل در جایگاه سوم قرار گرفت.

مرحله نیمه نهایی:

فولاد ماهان سپاهان 10           گاز مازندران 0

شهرداری همدان 1                دانشگاه آزاد 9

مسابقه رده بندی:

گاز مازندران 9   شهرداری همدان 1

مسابقه فینال:

فولاد ماهان سپاهان 7   دانشگاه آزاد 3

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها