فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی خبر داد که تحت عنوان مهندس برق و با جعل فیش‌های برق، از دو شرکت تولیدی کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۲
کلاهبرداری 100 میلیونی با جعل فیش‌های برق

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کشوری در این باره گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از مراجع قضایی کرمانشاه به پلیس آگاهی استان در ارتباط با شکایت نماینده حقوقی دو شرکت تولیدی از فردی به اتهام کلاهبرداری، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: با شروع تحقیقات معلوم شد متهم با معرفی خود به عنوان فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق یکی از دانشگاه‌های معتبر تهران و با وعده ایجاد تحول در سیستم برقی، از دو شرکت تولیدی شهر کرمانشاه کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ماموران نشان داد متهم پس از جلب اعتماد مدیران شرکت‌ها و با عنوان این‌که خودش فیش‌های برق دو شرکت را پرداخت خواهد کرد، 16 فقره فیش و قبض برق و بانک را جعل و بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار کشوری تصریح کرد: متهم در یکی از محلات مرکزی شهر کرمانشاه دستگیر شد و در استعلام از دانشگاه نیز مشخص شد مدرک مهندسی ارائه شده توسط وی جعلی بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، متهم پس از اعتراف به جرم، با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها