حسین گروسی گفت: بررسی زوایای قضیه حذف کشتی از المپیک نشان دهنده سیاسی بودن موضوع و دخالت رژیم صهیونیستی در این قضیه است.
کد خبر: ۵۴۰۵۸۱
عضو فراکسیون ورزش مجلس اسلامی: رژیم صهیونیستی پشت پرده حذف کشتی است



حسین گروسی عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: کشتی ایران ورزش مدال آور در المپیک آسیایی و المپیک است در المپیک آسیایی گوانگجو از 20 مدال طلا، 7 مدال طلا به کشتی اختصاص پیدا کرد و در المپیک لندن نیز ورزشکارانمان خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: کشورهای که در المپیک لندن سرمایه گذاری زیادی کردند نتوانستند اندازه جوانان کشورمان مدال به دست بیاورند که بحث های سیاسی را زنده می کند.

گروسی خاطرنشان کرد: ورزش زبان مشترک ملت هاست این موفقیت ها ورزشکاران عزیز کشورمان نشان از فرهنگ و تمدن بالای ورزش ایران است بعضی از کشورها با حذف ورزش کشتی هدف خاصی را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: سعی داریم با کشورهای در ورزش کشتی موفقیت و حرف های زیادی برای گفتن دارند برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک، رایزنی مناسبی داشته باشیم.

گروسی به باشگاه خبرنگاران گفت: کشورهای که در کشتی هیچ مدالی به دست نمی آورند و با حذف کشتی این توان را پیدا می کنند که مدال های بیشتری از ایران کسب کنند یکی از این کشورها رژیم اشغالگر قدس است که در المپیک لندن با سرمایه گذاری بیش از حد نتوانستند اندازه جوانان کشورمان مدال به دست بیاورند.

وی در مورد بررسی حذف کشتی از المپیک در مجلس و فراکسیون ورزش گفت: موانعی که باعث شده است که کشتی از المپیک حذف شود را در فراکسیون ورزش به بررسی خواهیم گذاشت که راه حلی برای این مسئله پیدا کنیم.

گروسی تصریح کرد: به طور حتم باید از حقوق کشورمان و دیگر ملت ها دفاع شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها