درخواست مظلومی از مهاجم تیمش؛

هت تریک برابر پرسپولیس!

حضور زاید به هیچ وجه مرا ناراحت نمی کند، زاید مهاجم توانمندی است و امیدوارم بتواند برای آلومینیوم نیز هت تریک کند و نخستین سه گل خود را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند.
کد خبر: ۵۴۰۱۴۸
هت تریک  برابر پرسپولیس!

نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان ظهر امروز در دفتر باشگاه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

 به نوشته ایسنا در ابتدای این نشست خبری مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی افزود: میثاقیان برای موفقیت تیم آلومینیوم بسیار تلاش کرد و دست به کار بزرگی زد اما شرایط در حال حاضر ما را مجاب به تغییر در کادرفنی کرد.

 حسین جباری زاده با بیان اینکه میثاقیان با صعود آلومینیوم به لیگ برتر زمینه ساز رقم خوردن تاریخ بزرگی در استان هرمزگان شد، اضافه کرد: در نیم فصل نخست مذاکراتی را با مظلومی داشتیم ولی نتایج دور از انتظار اخیر ما را مجبور به جدایی میثاقیان و حضور مظلومی کرد و امیدوارم این تغییر بسیار موثر باشد.

 وی با اشاره به اینکه مظلومی مربی با کارنامه بوده و امیدوارم بتواند تیم آلومینیوم را در لیگ برتر ماندگار کند، تصریح کرد: مظلومی دارای کارنامه و کادرفنی قوی است و در9 هفته پایانی به کمک و حمایت تمامی مسوولان استان می تواند آلومینیوم را به موفقیت رسانده و در سال آتی با برنامه رشد فوتبال در استان، هرمزگان را به مدارج عالی فوتبال کشور برساند.

 در ادامه سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: تیم فوتبال آلومینیوم از تیم‌های نوپا اما پرطرفدار فوتبال کشور است که با تلاش تمامی مسوولان و هدایت اکبر میثاقیان راهی لیگ برتر شد.

 پرویز مظلومی با اشاره به اینکه میثاقیان فرد زحمتکش و مربی توانمدی است، اظهار کرد: بنده با میثاقیان رفیق بوده و زمانی که در نیم فصل با بنده برای هدایت آلومینیوم صحبت شد صلاح را در زمان دادن به میثاقیان دیدم اما در دفعه دوم زمانی که مشاهده کردم مسوولان آلومینیوم به دنبال تغییر در تیم و نتیجه هستند، نتوانستم با خواسته جباری زاده مخالفت کنم و چون یک جنوبی هستم هدایت آلومینیوم را پذیرفتم.

 وی در ادامه در خصوص صحبت های میثاقیان مبنی بر اینکه روزهای سخت سپری شده و اکنون روزهای آسان فرا رسیده است، اضافه کرد: با این نظر مخالفم زیرا هفته‌های پایانی سخت و تمامی بازی‌ها حکم فینال دارد و تنها چهار بازی خانگی باقی مانده در حالی که میثاقیان سیزده بازی خانگی را سپری کرده و روزهای آسان برای میثاقیان به پایان رسیده و روزهای سخت نصیب بنده شده است!

 مظلومی همچنین با بیان اینکه هیچ قولی به مسوولان باشگاه آلومینیوم برای بقا نداده است، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای بقا آلومینیوم می کنم و امیدوارم بتوانم در سال های آتی برای فوتبال هرمزگان موثر ولقع شوم.

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه حضور زاید به هیچ وجه وی را ناراحت نمی کند، اضافه کرد: زاید مهاجم توانمندی است و امیدوارم بتواند برای آلومینیوم نیز هت تریک کند و نخستین سه گل خود را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
اگه مظلومی هست كه بردن روبلده

نیازمندی ها