حمل زباله چقدر باحاله

مقوله طرز رانندگی در کشور ما، یکی از آن مقولات و موضوعات خیلی مطرح و مهم و گاه خنده‌دار است. در این خصوص، همه متفق‌القول می‌باشند که سخت نیاز به فرهنگ‌سازی است. نظر بسیاری از بزرگان نیز در تائید همین مطلب است. و ایضا نظر حقیر که از شدت تواضع، گاهی به چشم نمی‌آید. کافی است فقط زیرپای خود را نگاه کنید!
کد خبر: ۵۴۰۰۲۹
حمل زباله چقدر باحاله

از زمانی که خودروی حمل زباله اختراع شد تا ضایعات زندگی بشری را از دم در منازل آنها به خارج شهر هدایت کند؛ هرگاه که اسم این خودروهای خدمات شهری زحمتکش به میان آمده، همه ملت بلافاصله یاد زباله و حمل آن افتاده‌اند، ولاغیر. و حالا چه زیباست که وقتی سخن از خودروی حمل زباله در میان می‌آید؛ همه به یاد بهترین و منظم‌ترین رانندگان شهری می‌افتند. خبر را داشته باشید...

اصل خبر: «مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از به صفر رسیدن تصادفات منجر به فوت و جرح خودروهای حمل زباله و کاهش تخلفات رانندگی این خودروها در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امروز، رانندگان خودروهای حمل زباله به منضبط‌ترین رانندگان تهران تبدیل شده‌اند.» ـ به نقل از پاره‌ای جراید

بسته پیشنهادی: ضمن فشردن دست تمامی رانندگان زحمتکش خودروهای حمل زباله و نخاله، به باحال بودن طرز رانندگی آنها احسنت می‌گوییم و در همین راستا به نکاتی چند اشاره می‌فرماییم. مفید نبود، قاطی زباله‌ها به خارج شهر منتقل کنند:

1ـ آموزش رانندگی: از حالا آموزشگاه‌های مجاز رانندگی موظف شوند علاوه بر آموزش رانندگی توسط خودروهایی نظیر پراید گران‌قیمت، یک دوره فشرده نیز با خودروهای حمل زباله و زیرنظر رانندگان آن خودروها به داوطلبان دریافت گواهینامه، آموزش رانندگی دهد. بد یاد گرفتند، کاغذ گواهینامه‌شان را همانجا بیندازند داخل زباله‌های عقب خودرو حمل زباله!

2ـ تذکر دوستانه: رانندگان خودروهای حمل زباله وقتی که برای جمع‌آوری زباله به محلات و مناطق پایتخت می‌روند، هر راننده‌ای را که دیدند بد رانندگی می‌کند، با لبخند به او بگویند: «لطفاساعت 9 شب، گواهینامه‌تان را بگذارید دم در!»

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها