جنایت تروریست‌های سوری با کشتار 50 شهروند

تروریست‌های مسلح در سوریه بیش از 50 تن از ساکنان حلب را که هواداران اصلاحات دولتی بوده و علیه شورشیان تظاهرات کرده بودند قتل عام کردند.
کد خبر: ۵۳۹۷۰۰
جنایت تروریست‌های سوری با کشتار 50 شهروند

یک منبع امنیتی مطلع به پایگاه خبری العهد اعلام کرد که گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه که در منطقه بستان القصر در حلب حضور دارند، یکشنبه بار دیگر جنایتی را در این استان مرتکب شده و بیش از 50 شهروند این استان که هوادران اصلاحات دولت بشار اسد بودند و برخی از آنها در تظاهرات ضد شورشیان مسلح شرکت کرده بودند، را به خاک و خون کشیدند.

این منبع اعلام کرد این جنایت که گروه های تروریستی به‌ویژه جبهه النصره انجام داده است، شباهت زیادی به اقدام تروریستی دارد که همین گروه ها مدتی پیش در این منطقه انجام دادند.

بر اساس این گزارش افراد مسلح جنازه ها را در رود قویق انداخته و بعد هم آنها را به مدرسه الیرموک منتقل کرده‌اند تا جزئیات و آثار کشتار آنها از بین برود.

پیشروی ارتش در عرصه میدانی

در عرصه مبارزات میدانی یک منبع میدانی اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده نفوذ خود را به صورت کامل بر منطقه کفرعایا گسترش دهد. چند روزی بود که ارتش سوریه مراکز استقرار تروریست‌ها در این منطقه را هدف قرار گرفته بود.

در منطقه حوزه الشیاح یک خودروی تروریست ها که حامل تعدادی از آنها بود تخریب شد و در الحمیدیه نیز تعدادی از افراد مسلح در درگیری ها با نیروهای ارتش کشته شدند.

در مناطق جوبر و السلطانیه نیز ارتش همچنان به پاکسازی ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود در روزهای آینده جوبر منطقه امن معرفی شود.

در حومه دمشق نیز همچنین یگان‌های ارتش عملیات خود برای نفوذ به مراکز تروریست‌ها بویژه در مزارع حرستا و دوما و عدرا البلد را دنبال می کنند، در این درگیری ها تعدادی از سران تروریست‌ها کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش ملی سوریه در داریا واقع در حومه دمشق پیشروی‌هایی داشته و پیشروی آن تا ایستگاه قطار و خیابان الثوره و اطراف حرم حضرت سکینه ادامه پیدا کرده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها