علا ابراهیم، نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی در مصاحبه با پرس تی‌وی گفت: وزرایی که جدیدا در کابینه سوریه منصوب شده‌اند، سیاست‌های بشار اسد را تا زمان پیروزی برجنگی که برسوریه تحمیل شده است، ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۹۵۳۵
بشار اسد برنده جنگ در سوریه خواهد بود

وی افزود:سوریه در حال حاضر در یک وضعیت جنگی است و رئیس جمهور هم در زمان سخنرانی خود در معرفی این وزرا نیز این مساله را مطرح کرد. زمانی که وی وزرای دولت جدید خود را منصوب می‌کرد، گفت که این مساله کاملا روشن است که ما در یک وضعیت جنگی به سر می‌بریم و همه تلاش‌های ما باید در جهت پیروزی در این جنگ باشد.

این روزنامه‌نگار در خصوص ترمیم کابینه سوریه تصریح کرد:وزرای جدید، یعنی همه وزرایی که به تازگی منصوب شده‌اند، چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که با دولت سوریه همکاری می‌کردند یا وابسته به سازمان‌ها و نهادهای دولتی مثل دانشگاه دمشق و یا شهرداری‌ها و یا سازمان‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه بشار اسد برنده جنگ در سوریه خواهد بود یادآور شد: قطعا، رئیس جمهور در تلاش است تا تیم جدید وزارتی خود را تقویت کند. او تلاش می‌کند به مردم نشان دهد که در موقعیت‌های خاص، اعتماد خود را حفظ می‌کند. ممکن است او عملکرد برخی از وزرای خود را در چند روز گذشته مشاهده کرده و دیده است که آن‌ها، آن‌گونه که او می‌خواهد، کار نمی‌کنند و یا این‌که در امتداد خطوط مورد نظر او حرکت نمی‌کنند.

علا ابراهیم تاکید کرد:من فکر می‌کنم یکی از وظایف تیم جدید وزرا در سوریه، تلاش برای آسان‌تر کردن زندگی برای شهروندان سوریه است. اخیرا در سوریه ما شاهد مشکلات فزاینده‌ای در سوخت‌رسانی به شهر دمشق پایتخت سوریه هستیم. همچنین ما شاهد کمبود بنزین برای اتومبیل‌ها هستیم و ما در تعدادی از استان‌ها شاهد کمبودهای دیگری هم هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها