هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال

شاگردان فیروز کریمی به سقوط نزدیک‌تر شدند

پس از هفت هفته بی امتیازی ؛

طهماسبی: خوشحالم که در بازی مرگ و زندگی پیروز شدیم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با آلومینیوم حکم مرگ و زندگی داشت و خوشحالم در این مسابقه پیروز شدیم.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۹
طهماسبی:  خوشحالم که در بازی مرگ و زندگی پیروز شدیم


کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با آلومینیوم حکم مرگ و زندگی داشت و خوشحالم در این مسابقه پیروز شدیم.

محمدرضا طهماسبی در مورد کسب پیروزی پیکان پس از هفته‌ها مقابل آلومینیوم هرمزگان با نتیجه یک بر صفر به فارس  گفت: نیم اول را بسیار خوب شروع کردیم اما طبق روال همیشه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.
وی افزود:‌ بازی بسیار محکم از سوی دو تیم دنبال می‌شد و استرس بین بازیکنان دو تیم کاملاً مشهود بود، مخصوصاً برای ما که این مسابقه حکم مرگ و زندگی داشت و خوشحالیم که توانستیم در بازی مرگ و زندگی به پیروزی برسیم.
طهماسبی در مورد گلی که در این مسابقه به ثمر رساند عنوان کرد: تلاش‌ بازیکنان بود که من توانستم آن را به گل تبدیل کنم.‌ در دقایق پایانی مسابقه تیم ما پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که با تبدیل آن به گل خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.
کاپیتان تیم پیکان با تأکید بر اینکه تیمش برای بازگشت روحیه نیاز به کسب یک پیروزی داشت افزود: ما در هفت هفته امتیازی نگرفته بودیم و بازیکنان ما دچار مصدومیت‌های زیادی شده بودند. امیر میربزرگی را مدت هاست در اختیار نداریم. جالب است بدانید که در این هفته بدون دفاع تمرین می‌کردیم، میرشفیعیان دچار مسمومیت شده، کاملی‌مفرد و میکائیلی نیز از ناحیه کشاله پا دچار مشکل بودند. این مسئله برای ما مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود و در تمرینات بدون دفاع بودیم.

وی در مورد حضور فیروز کریمی روی نیمکت پیکان اظهار داشت:‌ بازی اول با استقلال را نمی‌شود پای آقای کریمی گذاشت. ایشان در این مدت کمی که آمدند روی نقاط ضعف تیم کار کردند و تلاششان این بود که ضعف‌های دفاعی تیم برطرف شود. او مربی بسیار با تجربه‌ای است و امیدوارم با استفاده از تجربیات ایشان نتیجه خوبی کسب کنیم.
طهماسبی در مورد اینکه آیا پیکان در لیگ برتر می‌ماند گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد ما تمام تلاشمان را می‌کنیم در بازی مقابل آلومینیوم بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و هر نفر بیش از 6-7کیلومتر در زمین دویدیم. مطمئناً اگر این روند را ادامه دهیم در لیگ برتر حفظ می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ جا دارد از کادر فنی گذشته پیکان آقای ویسی، بصیرت، کعبیان‌پور، لوینیان، اخباری و اسفندیاری تشکر کنم که آنها هم برای پیکان زحمات زیادی کشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها