پاسخ صبا به ادعای الشباب امارات:

شعار "خلیج‌فارس" توهین به اماراتی‌هاست؟

مرفاوی: قطعا در پلی‌آف لیگ قهرمانان، تیم متفاوتی از لیگ برتر خواهیم بود

تلاش صبا برای کسب بلیت آسیا

دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز آغاز می‌شود که صبای قم برای حضور در مرحله گروهی این مسابقه‌ها و افزایش تعداد سهمیه‌های ایران، به مصاف الشباب امارات می‌رود.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۲

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در حالی اسفندماه برای استقلال، سپاهان و تراکتورسازی آغاز می‌شود که صبای قم امروز تلاش می‌کند به عنوان تیم چهارم ایران، جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند. حریف امروز صبا با کسب رده سوم لیگ فصل گذشته امارات جواز حضور در این مرحله را به دست آورده است. الشباب هم‌اکنون با 23 امتیاز در جایگاه ششم لیگ امارات قرار دارد و به طور مسلم تیم از پیش بازنده‌ای نیست.

در این میان عبدالصمد مرفاوی، سرمربی صبا که از بدو تصدی این مسئولیت، ماموریت اصلی خود را حضور آبرومند در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده است، دیروز در نشست خبری این بازی تصریح کرد: بازی مهمی برای هر دو تیم در پیش است، چون همه ما خوب می‌دانیم که از این تک بازی باید نهایت استفاده را برای راهیابی به مرحله گروهی رقابت‌ها انجام دهیم. ما می‌خواهیم از فرصت میزبانی بخوبی بهره ببریم و با حمایت تماشاگران، تیم الشباب را از پیش رو برداشته و با اقتدار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: از مدت‌ها قبل به این بازی فکر کرده‌ایم، به طوری که تیم آنالیز و کارشناسی ما از ماه‌ها قبل تیم الشباب را در بازی‌های داخلی این کشور مورد ارزیابی و موشکافی دقیق قرار داده‌اند. ما خصوصیات تک تک بازیکنان آنها را خوب می‌دانیم و با این امید که به پیروزی برسیم گام به میدان می‌گذاریم.

مرفاوی افزود: تیم ما در این دیدار قطعا متفاوت‌تر از لیگ برتر بازی خواهد کرد. به هر حال انگیزه بازیکنان برای این بازی نسبت به دیدارهای لیگ برتر فرق می‌کند و آنها می‌خواهند صبای قم نماینده‌ای قوی برای فوتبال ایران باشد.

برنامه دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

شنبه: بیست و یکم بهمن:

صبای قم ـ الشباب امارات، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم/ النصر امارات ـ لکوموتیو ازبکستان، ساعت 19 و 30 دقیقه

چهارشنبه: بیست و چهارم بهمن:

بریسبان روآر استرالیا ـ بوریرام یونایتد تایلند، ساعت 17 و 30 دقیقه

برنده دیدار صبای ایران و الشباب امارات در گروه دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با لخویای قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان و برنده دیگر بازی امروز یعنی النصر امارات ـ لکوموتیو ازبکستان در گروه سوم با تیم‌های سپاهان ایران، الاهلی عربستان و الغرافه قطر همگروه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها