با حضور پروین، گل محمدی و رویانیان

تشکیل جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس

گل​محمدی​: بازیکنان به لحاظ ذهنی آماده این بازی هستند

نفت؛ آخرین امید پرسپولیس

هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که پرسپولیس در مصاف با نفت تهران بیم آن دارد که به سرنوشت فصل قبل دچار شود؛ تیمی که دستش از قهرمانی کوتاه شد و پشت‌سر هم باخت!
کد خبر: ۵۳۹۲۹۱

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در شش بازی نیم‌فصل دوم ده امتیاز کسب کرده است؛ کارنامه‌ای که در نوع خود برای تیم بزرگی چون پرسپولیس خیلی هم قابل قبول نیست. گرچه سرخ‌ها با ژوزه از همین تعداد بازی در نیم فصل اول تنها پنج امتیاز کسب کردند، اما به هر حال تیم گل‌محمدی با توجه به عقب‌افتادگی امتیازی از صدر جدول، کوتاه ماندن دستش از صدر جدول تا هفته بیست و نهم قطعی است و در این شرایط چنانچه امروز هم نتواند از پس نفت تهران برآید بتدریج به سرنوشت فصل قبل دچار می‌شود. جایی که تیم بی‌انگیزه مصطفی دنیزلی به هیچ حریفی نه نمی‌گفت و در نهایت به رده نازل یازدهم بسنده کرد.

بنابراین گل‌محمدی امروز روز سختی را در پیش دارد، اما پرسپولیس هنوز از کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناامید نشده و گل‌محمدی این نکته را به خوبی می‌داند. او در آستانه دیدار با نفت تهران چنین اظهارنظر کرد: دیدارهای قبل را فراموش کرده و تمام فکرم به کسب سه امتیاز بازی مقابل نفت تهران است، سه دیدار پیش‌رو برای ما حیاتی است و با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم آنها از لحاظ فکری، ذهنی و بدنی آماده پیروزی در این بازی هستند.

وی با اشاره به نتایج هفته‌های گذشته نفت تهران، گفت: با یک تیم خوب بازی داریم. نفـــت از چهار بازی گذشته خود 12 امتیاز کسب کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

گل‌محمدی با اشاره به دو تساوی پیاپی تیمش در هفته‌های گذشته افزود: باید واقع‌بین باشیم چرا که مقابل استقلال صدرنشین و فولادی که در رده سوم قرار دارد به میدان می‌رفتیم. در این دیدارها از لحاظ داوری نیز متضرر شدیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی فولاد را هم ببریم. اگر ما به تساوی رسیده‌ایم این نتایج را مقابل تیم‌های اول و سوم جدول کسب کردیم، هر چند می‌توانستیم از این دو مسابقه شش امتیاز بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم خوب گل نمی‌زند، اظهار کرد: در خط حمله چهار مهاجم خوب داریم و انتظارمان این است که از حداکثر موقعیت‌ها استفاده کنند. در کل دنیا مهاجمان به علت گلزنی گرانقیمت‌ترین بازیکنان هستند و ما نیز باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم. البته همین که گل نمی‌خوریم نشان می‌دهد دروازه‌بان و دفاع‌ خوبی داریم و مهاجمان و هافبک‌هایمان در دفاع تیمی عملکرد خوبی دارند.

اما در سوی دیگر منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی نفت تهران درباره این بازی تصریح کرد: اگر بازیکنان در این بازی تمرکزشان را حفظ و مسئولیت‌شان را به خوبی انجام دهند، می‌توانند برابر پرسپولیس باانگیزه، تهاجمی و بازسازی شده، نتیجه مطلوبی کسب کنند.

وی که تیمش در نیم‌فصل دوم پنج برد و دو تساوی کسب کرده و شکستی نپذیرفته است، در مورد این‌ که به دنبال چه نتیجه‌ای در دیدار با پرسپولیس است، افزود: هدف‌گذاری ما این است که در این بازی همانند دیدارهای گذشته موفق باشیم. بازیکنان ما توانایی رسیدن به این هدف را دارند. آنها برای انجام صحیح مسئولیت‌های خود آبدیده شده‌اند و تنها باید دقت کنند تا این وظایف را در زمین به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

پیروزی سه مدعی شهرستانی

در دیگر بازی‌های دیروز همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد تیم‌های مدعی تراکتورسازی، فولاد و سپاهان به ترتیب مقابل ملوان، ذوب‌آهن و نفت‌آبادان به برتری دست یافتند تا این سه مدعی قهرمانی همراه استقلال تهران همچنان رقابت میلی‌متری در صدر جدول داشته باشند. به این ترتیب تراکتورسازی با 46، فولاد با45 و سپاهان با 44 امتیاز همچنان در کورس قهرمانی باقی ماندند. نکته جالب توجه در مورد فولاد این‌که شاگردان حسین فرکی با این پیروزی برای هفدهمین هفته پیاپی بدون شکست ماندند.

نتایج بازی‌های دیروز:

تراکتورسازی یک ـ ملوان انزلی صفر

گل: جواد کاظمیان(63)

فولاد خوزستان 2ـ ذوب‌آهن اصفهان یک

گل‌ها: مهدی نوری(55) و لوسیانو پریرا (3+90) برای فولاد و دکو(9ـ گل به خودی) برای ذوب‌آهن

سپاهان 3ـ نفت‌آبادان صفر

گل‌ها: امین جهان عالمیان(21)، محرم نویدکیا(42 و 53)

برنامه بازی‌های امروز:

داماش گیلان ـ فجرسپاسی شیراز، داور: شاهین حاج بابایی

آلومینیوم هرمزگان ـ پیکان تهران، داور: البرز حاجی‌پور

سایپای البرز ـ مس کرمان، داور: سعید بخشی‌زاده

نفت تهران ـ پرسپولیس، داور: یدالله جهانبازی

(بازی پرسپولیس از ساعت 17 و دیگر دیدارها از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز می‌شود)

امید توفیقی/ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها