سبحانی نیا اسامی را اعلام کرد:

سخنرانان بعد از نطق احمدی‌نژاد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: محمدرضا باهنر، احمد توکلی، غلامرضا مصباحی مقدم، حمیدرضا فولادگر ، عباس رجایی ، مسعود پزشکیان و مهدی دواتگری‌ جزو لیست سخنرانان فردا هستند و البته تعدادی از نمایندگان نیز به قید قرعه سخنرانی خواهند داشت.
کد خبر: ۵۳۵۹۲۳
سخنرانان بعد از نطق احمدی‌نژاد

حسین سبحانی‌نیا روز سه شنبه افزود: پس از بحث در هیئت رئیسه مجلس در خصوص حضور احمدی‌نژاد در مجلس،‌ تصمیم بر این شد که احمدی‌نژاد از ساعت هشت و نیم تا ۱۰ جلسه روز چهارشنبه برای نمایندگان سخنرانی کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان این که موافقت هیئت رئیسه مجلس با سخنرانی احمدی‌نژاد در صحن علنی به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ و اعلام شده است، اظهار داشت: به رییس جمهور اعلام شده انتظار نمایندگان این است که آقای احمدی‌نژاد پس از صحبت‌های خود در مجلس بماند و حرف نمایندگان را بشنود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان این که ادامه حضور احمدی‌نژاد در مجلس پس از سخنرانی، به نظر خود وی بستگی دارد،‌ توضیح داد: پس از صحبت‌های احمدی‌نژاد، تعدادی نماینده از هر کمیسیون تخصصی مجلس صحبت خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در مجلس بحث را ادامه خواهیم داد و از آقای احمدی نژاد نیز خواسته شده بماند.

سبحانی‌نیا یادآورشد:‌ محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس، احمد توکلی نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری اصل ۴۴، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، مسعود پزشکیان نماینده تبریز و مهدی دواتگری،‌ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جزو لیست سخنرانان فردا هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تعدادی نماینده نیز پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد به قید قرعه انتخاب می‌شوند و پس از صحبت‌های رییس جمهور ایراد نطق خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها