"ویتامین 3" با اجرای سید علی ضیاء امروز با حضور وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و "النا" دختر هفت ماهه‌اش حاشیه‌های جالبی به دنبال داشت.
کد خبر: ۵۳۵۶۹۶
وقتی دختر وحید هاشمیان می‌خواست "ویتامین 3 " را بهم بریزد!

امروز سه‌شنبه 19 دی برنامه صبحگاهی "ویتامین 3" به تهیه کنندگی علی زاهدی میزبان وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و النا دختر هفت ماهه‌اش بود.

 

این فوتبالیست در این برنامه در گفتگو با ضیاء با بیان اینکه هر وقت تیم ملی بازی داشته با کمال میل حضور پیدا کرده است، فوتبال را دارای نظم و انضباط خواند و اظهار کرد: بازی در فوتبال آلمان مرا به قوانینی عادت داد که در فوتبال ما رعایت نمی‌شود.

 

وی در این باره که آیا همیشه اینقدر آرام بوده، پاسخ مثبت داد و افزود: من در محله امامزاده حسن دوراهی قپان زندگی می کردم. فوتبال را نیز از زمین های خاکی آغاز نکردم. بلکه در مدرسه دنبال فوتبال بودم و تا در این رشته به مرحله حرفه ای نرسیده بودم، درسم خوب بود! بعد از آن کم کم افت پیدا کرد.

 

بخشی از برنامه به سوالات طنز تستی اختصاص داشت که هاشمیان را غافلگیر کرد. با این حال به سوالات جواب داد و در لابلای حرف‌هایش به خاطراتی از فوتبال اشاره کرد.

 

حضور دختر 7 ماهه او نیز جالب بود و علاقمندی النا به میکروفنی که به کت پدرش وصل بود، صدابرداری را دچار مشکل کرد. گرچه پس از دقایق کوتاهی این کودک زیبا و شیطان، بی‌تابی کرد و پدر به ناچار او را به پشت صحنه برد.

 

هاشمیان همچنین در پاسخ به پرسش مجری برنامه "ویتامین 3" مبنی بر اینکه استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟ گفت: قطعا پرسپولیسی! امروز هم قصد دارم برای تشویق تیم پرسپولیس در بازی مقابل نفت به استادیوم آزادی بروم.

 

همچنین قرار است امروز قبل آز آغاز بازی پرسپولیس با نفت از زحمات هاشمیان در حضور هواداران پرسپولیس تجلیل و تقدیر شود.

 

"ویتامین 3" شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 تا 8:30 از شبکه سه سیما روی آنتن میرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها