در راه جام جهانی 2013 نوجوانان

علی دوستی مهر: هدف صعود به جمع 8 تیم است

تیم ملی نوجوانان که برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده با تیم های ترکیه، فنلاند و قزاقستان هم گروه شده است.
کد خبر: ۵۳۴۴۷۶
علی دوستی مهر: هدف صعود به جمع 8 تیم استسرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: امیدوارم در جام جهانی 2013 در بین 8 تیم برتر قرار بگیریم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌  مهردرباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: ما در چند اردوی گذشته بازیکنان جدیدی را دعوت کرده‌ایم و در حال ارزیابی آنها هستیم. این بازیکنان همانطور که قبلا هم گفتم در رده سنی مورد نظر برای جام جهانی 2013 امارات هستند و برخی از آنها هم در اردوهای تیم ملی نوجوانان پیش از رقابت‌های آسیایی حضور داشتند. قصدمان این است که از بین آنها، بازیکنان خوبی را شناسایی کنیم و به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه شوند.

وی ادامه داد: برای آمادگی هر چه بهتر جهت حضور در جام جهانی 2013 امارات برنامه‌های‌مان را به فدراسیون فوتبال دادیم که شامل دیدارهای دوستانه می‌شود که به صورت هدف‌دار طراحی شده است. ما در جام جهانی با یک تیم از اروپا، یک تیم از امریکای جنوبی و یک تیم از آفریقا همگروه خواهیم شد و باید با حریفانی که به جام جهانی راه یافته اند و احتمال همگروهی ما با آنها وجود دارد بازی کنیم تا بتوانیم به شناخت خوبی از تیم و حریفان ما برسیم. دوستی‌ افزود: قرار است ماه آینده به تورنمنتی در روسیه برویم و آنطور که به من خبر دادند در چهار گروه، چهار تیمی برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان که برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده با تیم های ترکیه، فنلاند و قزاقستان هم گروه شده است. تیم های خوبی مثل جمهوری چک، اوکراین، یونان، روسیه، ایتالیا و بلژیک در این رقابت ها حضور دارند و ما در صورت صعود از گروه می توانیم با تیم های خوبی روبرو شویم. برنامه کاملا این رقابت‌ها از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهد شد امیدوارم که رسانه ها همانطور که تا کنون تیم نوجوانان را مورد توجه قرار داده اند آینده های فوتبال ایران را فراموش نکنند.

سرمربی تمی ملی نوجوانان در پایان یادآور شد: جا دارد از فدراسیون فوتبال که توجه ویژه ای به تیم ملی نوجوانان دارد تشکر کنم و ما به جام جهانی رفته ایم و مطمئنا همه چشم‌ها به ماست. امیدواریم بتوانیم در جام جهانی 2013 از جام جهانی 2009 بهتر نتیجه بگیریم و این بار در جمع 8 تیم پایان جهان و حتی مراحل بالاتر قرار بگیریم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها