مزد زحماتمان را در زمین می گیریم

ماجدی: خوروش! در مورد استقلال حرف نزن!

بعید می دانم کفاشیان لابی بلد نباشد

ماجدی: با این عناوین دلمان را خوش کردند

AFC با انتخابی که انجام داده می خواهد ما را به این عناوین دلخوش کند. در 6 مورد کاندیدا بودیم اما فقط در یک مورد توانستیم برنده شویم.
کد خبر: ۵۳۴۳۷۹
ماجدی: با این عناوین دلمان را خوش کردندمیرشاد ماجدی در گفت و گو با فارس در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا عنوان کرد: باید این انتخاب را به فال نیک گرفت اما مسئله این است که برخی از کارشناسان مثل مجید جلالی گفته اند AFCفاکتورهایی برای انتخاب خود دارد که مردم نمی دانند و کاش آقای جلالی چند تا از این فاکتورها را می گفت تا ما که به فوتبال نزدیک تر هستیم، بدانیم.
وی ادامه داد: AFCبا انتخابی که انجام داده می خواهد ما را به این عناوین دلخوش کند. در 6 مورد کاندیدا بودیم اما فقط در یک مورد توانستیم برنده شویم.
سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه کفاشیان عنوان کرده اهل لابی کردن نیست، اظهار داشت: بعید می دانم که کفاشیان لابی‌ کردن بلد نباشد اما اگر هم دنبال این مسائل نباشیم باید شاهد باشیم که در کمیته اجرایی، نمایندگان گوام و سریلانکا برای ما تصمیم بگیرند.
ماجدی تاکید کرد: نباید به این مقام ها دلخوش باشیم و به جای آن باید تلاش کنیم در کمیته های مهم کنفدراسیون آسیا کرسی بگیریم و حداقل نایب رئیس یکی از این کمیته ها باشیم. ما این قدر خود را در مسائل داخلی غرق کردیم که دیگر به مسائل برون مرزی کاری نداریم.
وی که چندی قبل از سوی رئیس فدراسیون به عنوان رئیس دپارتمان کمیته فنی و توسعه انتخاب شده شده بود، گفت: وقتی این پست را عهده دار شدم چون این کمیته آیین نامه نداشت 20 روز به تدوین آیین نامه پرداختم و جالب است که یک مکانی هم به ما برای انجام کارهای‌مان اختصاص ندادند و بعد از اینکه آیین نامه را به فدراسیون تحویل دادم تا کارهای بعدی انجام شود متوجه شدم که حکم ریاست کمیته را به نام آقای محصص زدند و من هم به عنوان سرپرست در تیم استقلال مشغول به فعالیت شدم و ترجیح دادم در کار کمیته فنی و توسعه فدراسیون دخالت نکنم.
ماجدی در ادامه گفت و گو در خصوص وضعیت استقلال و بازیکنانی نظیر جباری و جانواریو گفت: بعد از شکست مقابل فولاد بازیکنان، خود را برای بازی دوشنبه مقابل داماش آماده می کنند. جباری هم در تمرینات حضور دارد و کم کم برای حضور در تمرینات گروهی آماده می شود. وضعیت جانواریو هم تا دو سه روز دیگر مشخص می شود. او از زانوی خود MRIگرفته و همه امیدوار هستیم کار او به جراحی نکشد تا مجبور به خارج کردن نام او از فهرست نشویم.
وی در پایان گفت: بعد از بازی با داماش احتمالا یکی دو روز تمرینات تعطیل است اما چون در جام حذفی بازی داریم تمرینات خود را دنبال می کنیم و فرصت برای برگزاری اردو نداریم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها