حساس ترین بازی های لیگ به مظفری زاده داده می شود

نصیرزاده : گل سپاهان مردود بود

کارشناس داوری گفت: داور بازی سپاهان با استقلال کمترین اشتباه را داشته است.
کد خبر: ۵۳۴۱۵۲
نصیرزاده : گل سپاهان مردود بودهوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با فارس در مورد قضاوت مظفری زاده در بازی سپاهان و استقلال اظهار داشت: سخت ترین بازی های لیگ به سعید مظفری زاده سپرده می‌شود، البته این بازی‌ها معمولا در ورزشگاه آزادی هم نیست، مانند استقلال با تراکتورسازی، پرسپولیس با سپاهان و استقلال با سپاهان. در نیمه اول بازی استقلال و سپاهان او هنرمندانه سعی کرد که اصلا اخطار ندهد اما در نیمه دوم مجبور شد به برهانی و امیرحسین صادقی کارت زرد نشان دهد که ناشی از اوج گیری خشونت در بازی بود.
وی افزود: وقتی برهانی موقع تعویض به شیوه گام برداشتن چارلی چاپلین از زمین خارج می شد مظفری زاده آستانه تحمل خود را بالا برد وگرنه اینگونه خارج شدن از زمین ممکن بود برای برهانی کارت زرد دوم را در پی داشته باشد.
این کارشناس داوری در مورد اخراج نکونام گفت: اخراج او نه به دلیل به کار بردن الفاظ بد، بلکه به دلیل لگد زدن به بازیکنان سپاهان بعد از اعلام خطا از سوی داور صورت گرفت.
نصیرزاده در خصوص گل مردود شده سپاهان نیز تصریح کرد: در صحنه گل مردود شده سپاهان نیز وقتی رحمتی به هوا پرید یکی از بازیکنان سپاهان با دست چپ خود پیراهن دروازه بان استقلال را گرفت و او را به زمین زد. به همین دلیل داور گل را مردود اعلام کرد. در مجموع شاید بتوان گفت که مظفری‌زاده بازی حساس را با کمترین اشتباه سوت زد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها