در پاتوق معتادان

مادر معتاد پسرش را رها کرد

زن معتادی که با رها کردن پسر هشت ساله خود در پاتوق معتادان در صبا شهر شهرستان شهریار متواری شده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۸

پسر خردسال یک هفته کنار معتادان زندگی می‌کرد و مردم برایش آب و غذا می‌بردند.

به گزارش جام‌جم، روز 21 آذر امسال مردی با سامانه 123 اورژانس اجتماعی تماس گرفت و خبرداد،از یک هفته پیش زن جوانی، پسر هشت ساله‌ای را در یک چهار دیواری مخروبه در صبا شهر شهرستان شهریار رها کرده و متواری شده است.

در پی این تماس، مددکاران اورژانس اجتماعی موضوع را به پلیس گزارش کرده و همراه آنها برای بررسی موضوع به صبا شهر اعزام شدند.

ماموران انتظامی و مددکاران با حضور در محل، پسر هشت ساله را در یک چهار دیواری مخروبه که پاتوق معتادان بود، پیدا کردند و او را برای تحقیقات به مرکز پلیس انتقال دادند.

ماموران سپس به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند و متوجه شدند یک زن جوان این کودک را یک هفته پیش به آن مخروبه ـ که پاتوق معتادان بوده ـ آورده و یک ساعت بعد با جا گذاشتن وی در آن محل، متواری شده است.

معتادان به کودک اجازه نمی‌دادند از پاتوقشان خارج شود

در ادامه مشخص شد، همسایه‌ها با دیدن این پسر در پاتوق معتادان، سعی داشتند او را از آنجا خارج کنند که با مقاومت معتادان رو به رو شده و تنها توانسته‌اند در این مدت به او آب و غذا برسانند تا زنده بماند.

با این حال این کودک در شرایط بهداشتی بدی به سر می‌برده و هر لحظه جانش از سوی معتادان در خطر بوده است.

همسایه‌ها چند بار خواسته‌اند در تماس با پلیس برای نجات کودک اقدام کنند اما از سوی معتادان تهدید شده‌اند. تا این‌که یکی از همسایه‌ها با اطمینان از این‌که افراد معتاد برای دقایقی چهاردیواری مخروبه را ترک کرده‌اند و کودک تنهاست، با اورژانس اجتماعی تماس گرفته است.

ماموران انتظامی با اطلاعات به دست آمده از همسایه‌ها، تحقیق از پسر هشت ساله را آغاز کردند.

یک هفته با معتادها زندگی کردم

این کودک گفت: مدت هاست پدرم را ندیده‌ام. مادرم هم شیشه مصرف می‌کند. ما جایی برای ماندن نداشتیم و تاکنون به مدرسه هم نرفته‌ام. یک هفته پیش مادرم که حال خوبی نداشت، مرا به این چهار دیواری مخروبه آورد و خواست اینجا بمانم تا بازگردد اما دیگر از او خبری نشد.

وی اضافه کرد:خیلی ترسیده بودم.می خواستم از اینجا فرار کنم و به دنبال مادرم بگردم اما جایی را نمی‌شناختم و می‌ترسیدم بنابراین همان‌جا ماندم.شب که شد، افراد معتاد وارد چهار دیواری مخروبه شدند و آنجا ماندند. با دیدن آنها می‌ترسیدم. اما آنها وقتی متوجه شدند مادرم معتاد است، به من آسیبی نرساندند و اجازه دادند آنجا بمانم. من هم وحشت کرده بودم و فقط نام مادرم را صدا می‌زدم.

پسر هشت ساله یاد آور شد: روز بعد افراد محل متوجه حضورم در چهار دیواری مخروبه شدند و برایم غذا و آب و پتو آوردند.

بنا بر این گزارش، با دستور قضایی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، پسر هشت ساله تحویل یکی از مراکز بهزیستی این شهر شد.

جستجوی ماموران آگاهی شهریار برای یافتن مادر معتاد این کودک آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها