سه نفر از اراذل و اوباش سطح 3 در منطقه فلاح در جنوب غرب تهران با کمک دوربین مداربسته یک قهوه‌خانه شناسایی و دستگیری شدند.
کد خبر: ۴۸۱۴۴۴

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده فلاح در ارتباط با شرارت‌های مستانه و مسلحانه سه نفر از اراذل و اوباش در قهوه‌خانه‌ای در میدان ابوذر، اقدامات ماموران کلانتری و پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل طی یک عملیات پلیسی دو نفر از اشرار حاضر در درگیری و شرارت، به نام‌های بهمن و رضا شناسایی و بازداشت شدند اما یکی از این افراد که حسن نام داشت پیش از رسیدن ماموران به محل متواری شده بود که دستگیری این متهم نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده در این عملیات که با هم برادر هستند، پس از انتقال به پایگاه پلیس امنیت و بازجویی درخصوص اتهاماتشان، به جرایم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده‌کشی، حمل سلاح سرد و درگیری اعتراف کردند و پس از طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ محرابی گفت: تعقیب متهم سوم پرونده همچنان ادامه داشت، تا این‌که در بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته قهوه‌خانه، محل اختفای متهم فراری شناسایی و ماموران متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در جاده ساوه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با دستگیری متهم، محل اختفای وی مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن یک عدد گاز اشک‌آور، چند قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

متهمان پس از اعتراف به جرایم خود در پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها