آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، مهراوه شریفی‌نیا و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند

«خداحافظ بچه» با رمضان می‌آید

«خداحافظ بچه» عنوان سریال جدیدی است که قرار است ماه رمضان امسال از شبکه 3 سیما پخش شود. این سریال 26 قسمتی را داوود هاشمی تهیه می‌کند و منوچهر هادی آن را براساس فیلمنامه‌ای از سجاد ابوالحسنی کارگردانی می‌کند. داوود هاشمی سال گذشته سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» را برای شبکه 3 تهیه کرد. پنج کیلومتر تا بهشت را علیرضا افخمی کارگردانی کرده بود که در سریال خداحافظ بچه به عنوان ناظر کیفی حضور دارد.
کد خبر: ۴۶۸۰۲۳

داوود هاشمی، تهیه‌کننده «خداحافظ بچه» درباره این سریال به خبرنگار جام‌جم گفت: تصویربرداری این سریال روز جمعه با حضور علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه 3 سیما در لوکیشنی در بیمارستان طوس رسما آغاز می‌شود. وی با اشاره به طنز اجتماعی این سریال ، گفت: این سریال بسیار پر لوکیشن است و بیشتر لوکیشن‌های آن داخلی است.

هاشمی ادامه داد: در این سریال علیرضا افخمی هم مشاور فیلمنامه و سریال است و هم نظارت مراحل پس از تولید را به‌عهده دارد.

وی افزود: داستان این سریال درباره خانواده‌ای است که علاقه‌مند به داشتن بچه هستند، اما طی آزمایش‌های اولیه متوجه می‌شوند مشکل ناباروری دارند و... .در سریال «خداحافظ بچه»، آتیلا پسیانی نقش خسرو را بازی می‌کند و بهاره رهنما در نقش نازنین همسر او ظاهر می‌شود. در این سریال مهراوه شریفی‌نیا نقش لیلا را بازی می‌کند. او همسر مرتضی (شهرام حقیقت‌دوست) است.از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، شهین تسلیمی، ایمان صفا، مائده طهماسبی، ناصر گیتی‌جاه، داریوش هاشمی، مونا جمال‌پور، کاوه نوید، مرتضی کوهی، نادره محتشمی، نوشین زارع و... اشاره کرد.

برخی دیگر از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: عباس سلیمی(مدیر تصویربرداری)، نازی پرتوزاده (طراح لباس)، مهرداد امیرکیانی(چهره‌پرداز)، مهدی بدرلو(مدیر تولید)، احمد پولی‌بابایی(صدابردار)، مجید موثق(برنامه‌ریز)، سعید بیات(دستیار کارگردان)، رضا بقایی(منشی‌صحنه) و فواد بوربور(مدیر تدارکات).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها