امروز و فردا بیش از 30 فیلم سینمایی از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود

هیولای پرنده با یک تیر و دو نشان به تلویزیون می‌آید

«هیولای پرنده»، «آدمکش»، «آخرین پرواز»، «کتونی سفید»، «لبه تیغ»، «بازرس مورس»، «روز شغال»، «منبع رمز»، «مرز»، «بازگشت پاندا»، «بیگانه»، «آخرین سفر» و «یک تیر و دو نشان» از جمله فیلم‌هایی هستند که در تعطیلات آخر هفته روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۱۷۱

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « هیولای پرنده » به کارگردانی استیون آر مورو امروز ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره اژدهای بالداری است که به یک دهکده قرون وسطایی حمله می‌کند. جوانان دهکده تصمیم می‌گیرند با اژدها بجنگند و آن را از پا درآورند. به این منظور چند نفر از آنان از روستا خارج می‌شوند تا در نقطه‌ای دور از دهکده به نبرد با اژدها بپردازند.

فیلم سینمایی «هیولای پرنده» محصول مشترک کشورهای کانادا و آمریکا است و در سال 2011 در ژانر حادثه‌ای، علمی و تخیلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «آدمکش» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی محمد پوستی فردا ساعت 16 روانه آنتن پخش شبکه یک سیما می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی آدمکش با بازی حامد بهداد، بهرام رادان، مهتاب کرامتی، افسانه بایگان و قطب‌الدین صادقی آمده است: حمید زاهدی بعد از 2 سال نزد یکی از دوستان قدیمی‌اش می‌رود و از او درخواست کمک می‌کند. نامزد حمید زاهدی به اتهام قتل برادرشوهرش دستگیر و روانه زندان شده است. حمید سعی می‌کند همسرش را مقابل دادگاه مجنون و روانی جلوه دهد تا دادگاه در مجازات او تخفیف قائل شود.

فیلم سینمایی «ژاک دهقان» به کارگردانی لارانت بوتون‌نات محصول سال 2007 فرانسه هم جمعه 18 فروردین ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه 2

فیلم سینمایی «آخرین پرواز» به کارگردانی ریچارد استنلی و تهیه‌کنندگی تینا استرن امروز ساعت 30/14 از شبکه 2 پخش خواهد شد.

آخرین پرواز داستان پدربزرگ بازنشسته‌ای به نام جو است که با نوه‌اش ریموند بازی می‌کند. آنها با هواپیمای کنترل از راه دور پرواز را تجربه می‌کنند. بازی آنها دردسرهایی را برای دیگران به‌وجود آورده است.

شبکه 2 سیما برای روز جمعه ساعت 30/17 فیلم سینمایی «یک مادر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ماسیمو اسپانو، محصول سال 2008 ایتالیا را برای پخش در نظر گرفته است.

فردا ساعت 23 فیلم سینمایی «کتونی سفید» به کارگردانی محمدابراهیم معیری و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری روانه آنتن شبکه 2 می‌شود.

فیلم سینمایی «کتونی سفید» با بازی حسین یاری، باران کوثری و محمود ابراهیم‌زاده داستان معلم ورزشی به نام آقای امیری است که به مدرسه‌ای در بوشهر اعزام می‌شود. او که کمبود امکانات ورزشی را در آنجا می‌بیند، می‌کوشد تا با تشکیل تیم فوتبال مدرسه، بچه‌ها را از رخوت و خمودگی بیرون آورد. آقای امیری کم‌کم متوجه می‌شود که بچه‌ها به‌دلیل نیاز مالی خانواده‌هایشان به قاچاقچیان کمک می‌کنند و....

شبکه 3

فیلم سینمایی «لبه تیغ»، محصول سال 1997 کشور آمریکا، امروز ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان فیلم سینمایی «بازرس مورس(خواب مرگ‌آور)» به کارگردانی هربرت وایز، می‌توانند امروز ساعت 17 شاهد پخش این اثر از شبکه 3 باشند.

فیلم سینمایی «خائن 1» به کارگردانی وینسونزو مارانو امروز ساعت 20 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

این فیلم در سال 2007 در کشورهای فرانسه و بلژیک ساخته شده است.

امروز ساعت 30/23 فیلم سینمایی «روز شغال» به کارگردانی فردزینه‌مان از شبکه 3 سیما پخش‌ خواهد شد.

پس از تلاش نافرجام برای ترور دوگل در اوت 1962 گروه «او ای اس» با مشکلات قابل توجهی روبه‌رو می‌شود و بسیاری از روسای آن شناسایی می‌شوند. رئیس جدید گروه سرهنگ رودن تصمیم می‌گیرد آدم کشی حرفه‌ای را که هیچ ارتباطی با گروه ندارد، اجیر کند.

فیلم سینمایی «روزشغال» سال 1973 در فرانسه ساخته شده است.

فردا ساعت 30/11 فیلم سینمایی «منبع رمز» به کارگردانی دانکن جونز و با بازی جیک جیلن هال و مایکل موناگان محصول مشترک سال2011 آمریکا و فرانسه از شبکه 3 سیما باز پخش می‌شود.

شبکه 3 سیما فیلم سینمایی «سرزمین مادری» به کارگردانی آشوتوش گوواریکر محصول سال 2010 کشور هند را برای مخاطبانش در ساعت 30/14 فردا درنظر گرفته است.

داستان فیلم سینمایی سرزمین مادری با ورود نیروهای انگلیسی به زمین بازی عده‌ای نوجوان هندی در شهر چیتاگاون شروع می‌شود. انگلیسی‌ها نوجوانان را بیرون می‌کنند و آنها تصمیم می‌گیرند برای پس گرفتن زمین بازی خود به سورجو که یک معلم انقلابی است مراجعه کنند.

شبکه 4

فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» محصول سال 2011 ژاپن به کارگردانی کیوشی ساسابا امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

شبکه 4 فیلم سینمایی «مرز» به کارگردانی ریچارد هلم را فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» پخش می‌کند.

طی جنگ جهانی دوم 6 سرباز عهده‌دار نگهبانی از مرز سوئد و نروژ می‌شوند. سربازی که در نیمه‌های شب به قصد دیدن طول مرز نزدیک مرز نروژ می‌‌شود؛ به اسارت سربازان آلمانی در می‌آید. اشغالگران آلمانی در نروژ او را با خود می‌برند و برادرش را که فرمانده قابلی در این منطقه است؛ به دنبال خود می‌کشانند و....

فیلم سینمایی مرز محصول سال 2011 کشور سوئد است.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «بازگشت پاندا» به کارگردانی ژانگ یو محصول سال 2009 کشور چین، امروز ساعت 30/13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم سینمایی بازگشت پاندا درباره خرس پاندایی است که 2 توله دارد و شکارچیان درصددند آنها را شکار کنند. زمانی که یکی از توله‌ها از مادرش جدا می‌شود، شکارچیان آن را دنبال کرده و....

فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران باز پخش می‌شود.

شبکه تهران فردا، فیلم سینمایی «سوار کار» به کارگردانی ویت کلارکسون را ساعت 30/13 روانه آنتن پخش می‌کند.این فیلم محصول سال 2011 کاناداست.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مردان نمکی» به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی حسن دهقان امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مهندس فرهاد فرهمند پس از سال‌ها تحقیق در یک معدن خصوصی به دنبال کشف مرد نمکی دوم است. او و همسرش یکتا در آستانه جدایی هستند. اما با کشف مرد نمکی زندگی آنها دچار تحول می‌شود.

فیلم تلویزیونی «مظنونین» به کارگردانی جعفر سلطانی و تهیه‌کنندگی کامران پاکمنش فردا ساعت 30/13 از شبکه شما پخش می‌شود.

مهدی صبایی، مهدی امینی‌خواه، محسن افشار و آزاده ریاضی در فیلم تلویزیونی مظنونین از تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «اگر باران ببارد» امروز ساعت 17 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی آمده: مهتاب دانشجوی رشته معماری است. او برای نگارش پایان‌نامه‌اش رابطه دوستانه‌ای با استاد خود اعلا ایجاد می‌کند. اعلا یک مرد جوان جانباز است، ولی اهمیتی به مهتاب نمی‌دهد.

فیلم سینمایی آخرین سفر به کارگردانی گلنداین آیوین امروز ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

گفتنی است، فیلم‌های سینمایی و انیمیشن عروس زندان، مروارید سرخ، فرود2 و شکارچی جنایتکاران ساعت 13، 15، 21 و 23 امروز از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «یک تیر و دو نشان» به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست و تهیه‌کنندگی محرمعلی کلیج از تولیدات صدا و سیمای مرکز آبادان و با بازی اسماعیل محرابی، رویا افشار و شهنام شهابی فردا ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

مهندس داوود ترابی به‌دلیل مشغله کاری کمتر فرصت پیدا می‌کند تا به تهران رفته و به امور خانواده رسیدگی کند. این امر اعتراض همسرش نسرین را به دنبال داشته که چرا وقت خود را صرف خانواده نمی‌کند.

فیلم‌های سینمایی «باب اسفنجی»، «محبوبه»، «هدایت هواپیما»، «آخرین قلعه» و «سه‌شنبه» ساعت 21،19،17،15و 23 فردا از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها