دونادونی و لوپز هم اضافه شدند

مربیان در انتظار مذاکره با پرسپولیس

پس از آن که وعده‌های دنباله‌دار محمد رویانیان برای معرفی سرمربی آینده پرسپولیس به نتیجه خاصی منجر نشد، سایت این باشگاه در مطلبی با عنوان مذاکره رویانیان با اریکسون، دنیزلی، بوناچیچ و جمال حاجی به مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با گزینه‌های هدایت این تیم سندیت بخشید.
کد خبر: ۴۴۶۲۷۱

در مطلب سایت باشگاه پرسپولیس با اشاره به این‌ که نظرسنجی باشگاه برای جمع‌آوری نظرات هواداران درباره گزینه‌های مربیگری این تیم ادامه دارد، آمده است: «البته این نظرسنجی با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شده و حتی در این میان نقدهایی هم مطرح شده است، اما آنچه باعث شد برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران، چنین رویه‌ای در پیش گرفته شود، میثاق مدیرعامل باشگاه با هواداران است.

" میثاقی که براساس آن هوادار به معنای واقعی در صحنه حضور دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان بر عهد خود استوار است و هواداران را یار غمخوار باشگاه می‌داند. "

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین، سایت باشگاه پرسپولیس ضمن ارائه تصاویری از روند مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم فوتبال این باشگاه از مذاکره جدی با روبرتو دونادونی و خوان رامون لوپز کارو در هفته جاری خبر داد.

البته تصاویر مذاکرات رویانیان در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده است که خواسته هواداران و حتی رسانه‌ها از مسوولان این باشگاه معرفی هر چه زودتر سرمربی واجد شرایط برای هدایت سرخ‌پوشان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها