معاون عملیات ترافیک پلیس راهور خبر داد:

راه‌اندازی سامانه استعلام تصادفات رانندگی

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا از راه‌اندازی سامانه استعلام تصادفات در کشور خبر داد و گفت: از این پس شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 88255555 ضمن اطلاع از انسداد محورها، آخرین وضعیت راه‌ها، وضعیت جوی مسیر، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد، نسبت به استعلام تصادفات در محورهای کشور نیز اقدام کنند.
کد خبر: ۴۳۲۶۲۴

سرهنگ مستخدمین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر این اساس شهروندان می‌توانند برای آگاهی از تصادفات خودروی افراد خانواده و نزدیکان خود، ضمن تماس با این شماره تلفن و اعلام محور تردد آنها و شماره پلاک خودرو از تصادفات خودروی مذکور مطلع شوند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این‌که 12 خط این مرکز به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است، به ایسنا گفت: روزانه حدود 3000 تماس با این مرکز برقرار می‌شود که حدود 300 تماس آن استعلام وضعیت تصادفات و مشکل تصادفات بین‌راهی است.

به گفته وی، شهروندان همچنین می‌توانند در صورت رخداد تصادف در جاده‌های کشور، از طریق این شماره تلفن مراتب را به پلیس راهور ناجا اطلاع دهند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه استعلام شماره‌گذاری و اجرائیات گفت: بر این اساس شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 88288888 از ساعت 30/7 تا 30/13 از آخرین وضعیت کارت خودرو، گواهینامه و مشکلات آن مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رانندگان می‌توانند از طریق 22 خط این مرکز در ساعات اداری یاد شده، از آخرین وضعیت خلافی خودرو و میزان نمرات منفی خود نیز اطلاع یابند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: رانندگان می‌توانند همچنین با ارسال VIN خودرو به پیامک 30005151 از آخرین وضعیت خلافی خودرو و با ارسال شماره گواهینامه به همین پیامک از آخرین وضعیت نمره منفی خود مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها