ایران و هلند تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شوخی رئیس فدراسیون فوتبال هلند با تاج

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
کد خبر: ۴۱۵۰۴۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، رییس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان در مراسم امضای این تفاهم نامه هدف از آن را حمایت از مطبوعات و رسانه ها برشمرد و گفت: رسانه ها نقش اصلی در ایجاد فضای شاداب و با نشاط در میادین ورزشی دارند و بدون حضور مطبوعات و رسانه ها ورزش روح ندارد.

عزیزالله محمدی در تشریح مفاد این تفاهمنامه افزود: براساس این تفاهم نامه برای خبرنگاران ورزشی کارت ویژه صادر می شود و به منظور حمایت از آنان به صندوق حمایت معرفی خواهند شد.

وی گفت: همچنین قرار است مطبوعات ، خبرنگاران برتر و عکاسان ورزشی در قالب جشنواره ای معرفی و از آنان تجلیل شود. پس از انعقاد این تفاهم نامه ، نشریات ورزشی هم بصورت رایگان در میادین فوتبال توزیع خواهد شد.

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران با بیان اینکه آمار تماشاچیان فوتبال پارسال بطور میانگین حدود 10 هزار و 700 نفر در هر مسابقه بود گفت: عده زیادی هم ازطریق تلویزیون و برنامه های ورزشی ازجمله 90 ، ورزش از نگاه 2 ، ورزش و مردم ، پارازیت ، دوربین خبرساز ، به تماشای فوتبال می نشینند.

محمدی گفت: استقبال مخاطبان از رسانه های ورزشی بسیار وسیع است و با توجه به ظرفیتی که در جامعه علاقه مندان به فوتبال وجود دارد می توان از این ظرفیت برای الگوسازی و فرهنگ سازی استفاده کرد.

وی افزود: با امضاء این تفاهم نامه درپی ایجاد محدودیت نیستیم بلکه می خواهیم فضای نقد در جامعه فوتبال باشد و علاقه مندیم مطبوعات خود مراقب ادبیاتشان باشند.

رییس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان با بیان اینکه جامعه خبرنگاران مظلوم واقع شده اند، افزود: خبرنگاران اغلب حقوق کمی دریافت می کنند و بیمه هم نیستند که ما با امضای این تفاهم نامه سعی داریم با صدور کارت های خبرنگاری و اعتباردار کردن آن آنها را به صندوق حمایت برای دریافت وام معرفی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها