اشتباه تصور نفرمایید. صحبت برسر نسخه‌های پزشکان محترم نیست که جنبه علمی و پزشکی داشته باشد، هرچند صحبت بر سر سخنی از وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مملکت باشد.
کد خبر: ۴۱۴۲۸۷

دکتر کامران باقری لنکرانی، وزیر سابق کابینه دولت نهم، اخیرا به نکته ظریفی اشاره کردند که واقعا هلوست. ایشان گفتند: «هر وقت گفتمانی مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد و جلوه پیدا می‌کند، نوع تقلبی آن هم به بازار می‌آید که این مسأله احتمال آسیب‌پذیری و بروز خطر برای آن گفتمان را فراهم می‌کند.»

تقسیم اصولگرایی: در راستای آنچه که آقای باقری لنکرانی بدان اشاره کردند، به نظر ناقص ما این طور می‌آید که شاید بتوان در خصوص جریان اصولگرایی، دست به یک تقسیم و تفکیک مشخص و تابلو زد:

1ـ جریان اصولگرا: جریانی واقعی که بدون هیچ‌گونه زاویه و انحرافی، پایبند به اصول مورد شعار خود از گذشته تا حال بوده است و کماکان نیز می‌باشد و اگر موردی خلاف ادعاهای اولیه خود مشاهده کند؛ بالصّراحه اعلام می‌دارد که: اصولا(!) غیر ممکن است. حتی اگر آسمان را به زمین دوزی.

2ـ جریان ادا - اصولگرا: نسخه‌ای تقلبی و قرائتی غیرواقع از نسخه اصلی و اساسی جریان اصولگرایی که احتمالا انحراف حاصل کرده و رنگ عوض کرده است تا به اهداف دیگری دست یازد که به خیال خودش بازی را نبازد. اما مثل روز روشن است که این‌گونه بازی‌ها برای مردم ما کاملا روست؛ هرچند در نگاه اول نیمرو به نظر آید. راه شناخت نسخه‌های تقلبی از نسخه‌های اصلی، تا جایی که ما اطلاع داریم و بلدیم؛ عدم وجود هرگونه خش در آن نسخه یا وجود مارک‌های ناشناخته و بعضا جعلی روی آن نسخه می‌باشد. بهتر است حتما به یک نسخه‌شناس خبره مراجعه کنید تا نسخه‌تان را بپیچد.

آخرین خبر دریافتی: همین الان خبر دادند که جبهه معروف به «رایحه خوش خدمت»، در آستانه نزدیک شدن به انتخابات نهم مجلس، قرار است نام خودش را به «جبهه نیروهای انقلابی» تغییر دهد. از آنجا که به نظر ما عنوان «رایحه‌خوش‌خدمت» یک اسم خیلی قشنگ و خوش عطری بود که بوی خوش خدمتی می‌داد؛ ای کاش در تغییر نامش یک اسمی انتخاب می‌شد که خیلی با اسم قبلی از حیث ظاهر اسم و عنوان، متفاوت نباشد. مثلا اگر اسمش را می‌گذاشتند: «رایحه خوش خدمت با عطر نعنا و سایر افزودنی‌های مجاز»؛ شاید که این طوری دلنشین‌تر و شامه نوازتر می‌بود.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها