حق اتصال خطوط ثابت هوشمند 52 هزار تومان تعیین شده است

امکان مکالمه تصویری با تلفن ثابت فراهم شد

نسل جدید تلفن‌های ثابت هوشمند که بر پایه تکنولوژی – NGN – بنا شده از روز گذشته در تهران و با نام تجاری «الو تهران» به متقاضیان عرضه می‌شود که این خطوط قابلیت تماس تصویری و ارسال پیامک را خواهد داشت. به گزارش مهر، حق اتصال این خطوط که با کد 96 آغاز شده و دارای 8 شماره است، مانند خطوط تلفن ثابت مخابرات 52 هزار تومان است، اما تعرفه مکالمات بابت خرید بسته‌های 500 دقیقه‌ای مکالمه شهری، بین شهری و موبایل با این خطوط، مشترک ماهانه مبلغ 19900 تومان خواهد بود که این رقم برای تلفن‌های ثابت فعلی مخابرات رقمی حدود 46 هزار تومان خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۱۱۰۳

در همین حال مکالمه نامحدود با خطوط « الو تهران» طی یک ماه نیز هزینه‌ای حدود 24 هزار و 900 تومان خواهد داشت.

تلفن ثابت هوشمند قابلیت مکالمه تصویری، تماس داخلی رایگان بین مشترکان، ارسال پیام کوتاه، قابلیت جابه‌جایی، کنفرانس تلفنی سه‌جانبه و منشی تلفنی نرم‌افزاری را دارد و ضبط پیام و ارسال آن از طریق ایمیل و ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه و دریافت ریزمکالمات به صورت آنلاین از دیگر امکانات این خطوط است.

استفاده از خطوط تلفن ثابت « الو تهران» نیازمند دارا بودن خطوط اینترنت پرسرعت از سوی مشترک و گوشی‌های مخصوص این خطوط است که متقاضیان برای دریافت آن باید به دفاتر خدمات ارتباطی سراسر تهران که طرف قرارداد با شرکت ضحی کیش هستند، مراجعه کنند.

شماره های رند خطوط الو تهران نیز با توجه به ترکیب شماره آن در سه نوع طلایی 500 هزار تومان، نقره ای 350 هزار تومان و برنز 150 هزار تومان به فروش می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها