تجدید میثاق نمایندگان با شهدای انقلاب

نمایندگان مجلس با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهید محمدجواد باهنر ، شهید بهشتی و شهید رجایی با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین برنامه خود در حرم مطهر امام راحل بر سر مزار آیت الله طالقانی حضور یافته و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند .

همچنین نمایندگان در ادامه مراسم بر سر مزار شهدای هفتم تیر 1360 که در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین به شهادت رسیدند و همچنین شهدای هشتم شهریور 1360 که در فاجعه دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند ، حاضر شده و فاتحه‌ای قرائت کردند.

لاریجانی، اعضای هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان بر سر مزار دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر شهید و محمدعلی رجایی رئیس جمهور وقت ایران که در فاجعه نخست وزیری هشتم شهریور 1360 به شهادت رسیدند و همچنین بر سر مزار شهید بهشتی که در هفتم تیر سال 1360 به شهادت رسید حضور یافته و فاتحه‌ای نثار این شهدای گرانقدر کردند.

نمایندگان مجلس امروز به مناسبت آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس هشتم با حضور در حرم مطهری امام (ره) حضور یافته تا با آرمان های امام تجدید بیعت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها