متخصصان و فعالان توریسم از سراسر جهان - از کوه‌های آلپ در اروپا تا راکی در آمریکا- برای بحث و بررسی درباره چگونگی رویارویی توریسم زمستانی و چالش‌های پیش رو، هفتمین کنگره جهانی توریسم برف و کوهستان را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۹۰۰۹

در این کنگره جهانی که از سوی سازمان توریسم جهانی در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، متخصصان مسائلی چون گرایش‌های موجود در بازار توریسم زمستانی، روند بهبود اقتصاد توریسم در شرایط مواجهه صنعت توریسم کوهستان با مشکلات حال و آینده و نحوه ادامه روند توسعه کسب و کار را بررسی خواهند کرد.

همچنین بررسی تهدید هویت‌های محلی و ذخایر طبیعی در مناطق کوهستانی و نقش خلاقیت و نوآوری در حل مشکلاتی چون فصل‌های توریستی، از دیگر موضوعاتی است که در این کنگره مورد توجه کارشناسان قرار می‌گیرد.

فرصت‌های ارائه شده در مقاصد توریسم کوهستانی چه در بازارهای توریسم داخلی و چه در بازارهای بین‌المللی، مساله دیگری است که در این کنگره بررسی می شود.

کنگره جهانی توریسم برف و کوهستان- که از سال 1998 تا کنون هر دو سال یک بار از سوی سازمان توریسم جهانی برگزارشده- هر بار به طور منظم بیش از 300 کارشناس و فعال در صنعت توریسم و کوهستان را در سطح‌های مختلف حرفه‌ای و شغلی و حوزه‌های آکادمیک و مدیریت از سراسر جهان از شیلی و آرژانتین گرفته تا چین و هند و اروپا و آمریکا گرد هم می‌آورد. کنگره هفتم 28 و 29 آوریل 2011 در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها