مادر شهید حاج حسین خرازی که آمد روی جایگاه تا از مقام والایش تقدیر شود جمعیت حاضر در تالار بزرگ وزارت کشور ـ شاید هم تمامی آن چندهزار نفری که به علت کمبود جا نتوانستند در مراسم حاضر باشند و پشت درهای تالار و در خیابان‌های اطراف ماندند ـ به احترام ایشان تمام قد قیام کردند، ایستادن جمعیت انگار دل سرشار از عشقشان به سرداران سپاه اسلام را راضی نکرد و تشویق‌شان آغاز شد و مگر دست می‌کشیدند از این ابراز صادقانه تحسین سربازی از خیل سربازان ولایتمدار وطن.
کد خبر: ۳۸۹۲۴۸

مادر حاج حسین اندکی خمیده بود، مادر حاج حسین به جمعیت نگاه می‌کرد و انگار از نگاهش می‌خواندی که چقدر شاد است از این که اگر حسین او نیست اما حسینیانی بسیار هستند تا به هل من ناصر ولایت لبیک گویند.... شاید مادر حاج حسین از روی جایگاه نمی‌توانست بخوبی ببیند که چشم بسیاری از رهروان حسین او از اشک خیس است؛ اشکی که هزار و یک پیام داشت؛ تحسین مشی حسین او و تأکید بر این مهم که: ما با ولایت زنده‌ایم...تا زنده ایم رزمنده‌ایم...

پنجشنبه شب فقط کافی بود با نگاه دل بنگری به آنهایی که آمده بودند تا قدرشناسی‌شان را نسبت به سربازان ولایت نشان بدهند... آن وقت دلت می‌سوخت به حال آنهایی که توهم گونه گمان می‌کنند می‌توانند خدشه‌ای بر ساحت مقدس نظام مبتنی بر خون شهیدان وارد کنند.

من... پنجشنبه شب از نگاه تمامی حضاری که در احترام به مقام حاج حسین خرازی به تالار بزرگ وزارت کشور آمده بودند خواندم که؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!

امیرحسین انبارداران - وبلاگ مجنون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها