سبز مثل مبارک

پس از فتنه سال 88، درخواست محاکمه فوری سران فتنه در بخشی از اقشار جامعه شکل گرفت اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.
کد خبر: ۳۸۶۰۱۷

به نظر نویسنده، مصلحتی که می‌تواند از اجرای قانون مهم‌تر باشد و دلیل تأخیر در محاکمه سران فتنه را باید در همین نکته جستجو کرد این است که شرایط باید به‌گونه‌ای شود که آحاد جامعه و خصوصا خواص این افراد را درست بشناسند و خودشان آنها را مجازات کنند.

به عبارت دیگر سران فتنه قبل از محاکمه و مجازات توسط دستگاه قضایی باید در وجدان عمومی جامعه محاکمه و مجازات شوند.

فرصت داده شده به این افراد می‌توانست نتیجه‌ای غیر از این هم داشته باشد و با بازگشت به دامن نظام نه آن‌که خیانتشان را جبران بلکه حداقل از تشدید آن جلوگیری کنند اما تداوم مسیر فتنه این گزینه را منتفی ساخته و مسیر بصیرت را هموارتر کرده است و روز به روز شاهد نزدیک شدن به نقطه هدف هستیم. حرکت دیروز نمایندگان مردم و موج روزافزون درخواست محاکمه سران فتنه از سوی مردم دلیل این مدعاست.

آخرین پرده تداوم راه گمراهی را در وقایع روز بیست و پنجم شاهد بودیم. عده‌ای به مراتب کمتر از کسانی که در جریان فتنه سال 88 و همزمان با روز قدس مطابق میل سران استکبار و خصوصاً رژیم صهیونیستی شعار نه غزه نه لبنان سر دادند باز هم مطابق میل همان‌ها به بهانه حمایت از مردم مصر! ایجاد اخلال کردند.

در پایان این نوشتار سران فتنه و فریب‌خوردگان همراه آنها این پرسش را پاسخ دهند که وجه اشتراک آنها با حسنی مبارک نامبارک چیست؟ راستی چرا دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر همپیمانان آنها 30 سال خلاف میل مردم شجاع و آزادیخواه مصر از مبارک حمایت کردند و همان‌ها امروز از جریان سبز در ایران حمایت می‌کنند.

چرا دشمنان ملت مصر، امروز همچنان در برابر خواست مردم مصر و تونس مقاومت می‌کنند و تلاش دارند کودتای نرمشان در مصر را محقق سازند و همان‌ها در برابر نظام مردمی ایران و اکثریت قریب به اتفاق ملت بزرگ ایران ایستاده‌اند و می‌کوشند جریان اندک همپیمان خود را در کودتای نرم حمایت کنند؟

پاسخ این پرسش‌ها دشوار نیست، در مصر مبارک تحقق بخش منویات غرب و رژیم صهیونیستی بود و در ایران جریان موسوم به سبز. در مصر ، مبارک مطابق میل غرب و رژیم صهیونیستی عمل می‌کرد و در مقابل خواست اکثریت جامعه خود می‌ایستاد و در ایران جریان سبز نیز مطابق میل غرب، رژیم صهیونیستی، بازماندگان رژیم منحوس پهلوی، منافقین و... عمل می‌کند و در مقابل خواست اکثریت ایستاده است. بیخود نبود که مبارک نامبارک در سال گذشته از فتنه سبز حمایت کرد. این است که باید بگوییم سبز مثل مبارک!

مهدی فضائلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها